Seninle hep şiir yazıyorum...

tumblr aşık oluyorum düşman kopamıyorum
ŞEVVAL

Kalbimin kırıldığını duyabiliyorum.
Her atışında, her seni düşündüğümde...
Ve aptalca aşık olmaktan pişman oluyorum.
Senden nefret ediyorum, aşkım!
Seni bu kadar çok aşkladığım için kendimden nefret ediyorum.

Nasıl bir düşmanlıksa içimdeki kendime?
Nasıl kalbimi kırmana izin veriyorum?
Bıçağı her sapladığında kalbime yine aynı hastalığa tutuluyorum.
Şu lanet şiir yazma hastalığı...

Mutlu olduğumda şiir yazamam ben.
Seninle hep şiir yazıyorum.
Beni hep incitiyorsun,
Ve bunu nasıl yaptığına bile aşık oluyorum...


4 yorum:

  1. Şiirler kıymet bilen için yazılmalı... ):

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Genelde kıymet bilmeyenlere yazılmaz mı her şey? Ancak doğru söylüyorsun, şiir gibi narin bir varlık böyle insanlara yazılmamalı.

      Sil
  2. ama olmaz ki böle üzülme amaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üzülmüyorum Deep :D Hayatım güzel gidiyor hatta ancak garip bir melankoli havası var işte. Atamadım üstümden :D

      Sil