Unutma ki ben kendinde göremediğin her şeyim

hazal
http://www.youtube.com/watch?v=ldcHL3mvG2A
Gülce'ye sevgilerimle...
tumblr aşk  çocukluk çikolata sigara yakamoz aşk çeşmesi
Meselaaa tut ellerimden ben söylemeden..
Hissettir tüm benliğini ruhuma..
Meselaa öp dudaklarımı hiç kimsenin öpemediği kadar sert..
Özel olsun,herkesten başka..
Sonra aynı dövmeyi yaptıralım kalbimizin tam üstüne.. 
Unutsak bile hep hatırlatsın bize..
*
Ve meselaaa her sabah özliyim seni,ve her gece..
Ve her dolunayda ve her yakomozda..
Sonra bi sigara yakalım,sen beni hep böyle sev.
Kusurlarımla ve ağzımın bozukluğuyla..
Küfür severim ben..Sen de sev. Ben başlıyım sen bitir sözümü.
Kibar olamam ben aşkım.Ama doğallığımdan..
*
Sonra meselaa hep gülelim tamam mı?
Beraber de ağlarız daaa hep gülelim işte.
Gülmek güzeldir.Yarın ölücez zaten..Ölüm hep burda aşkım.
Ama korkma.Korkmak fayda değil. Dörtnala koşalım hayatta.
Hatta uçalım istersem sen de uç benle neden diye sormadan..
Mantık arama bazen de işte.
Aşk budur ya.
*
Bi deee çok çikolata yiyelim,her sabah ve her gece.
Paket paket çikolata ve sigara..  Merak etme parfümüm bastırır,her türlü alır aklını.
Ve sonra dünyayı gez benimle. Ve anlamsızca bağıralım istediğimizde.
Aşk çeşmesinin altında falan değil,amazonlarda öpüş benimle.
Ruhum hala çocuk benim ve
hislerimi paylaşabilir misin aşkım?
benimle çocuk olabilir misin?
Unutma ki ben kendinde göremediğin her şeyim 
sımsıkı sarıl bana





5 yorum:

  1. Sonra sen, sen olma, ben ise ben; biz diyelim buna, bir ömür boyu biz kalalım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir ömür boyu biz olabileceğimiz güzel insanlar çıksın karşımıza :)

      Sil
  2. nolur ama kaybolmayın olur muuuu :)

    sizin gibi yazan yok kiiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biz hep buralardayız artık, ygs stresinden yeni kurtulduk :)
      ve abartma yaa deep bizim gibi yazan nası yokkk :)

      Sil
  3. harika yazı olmuş kaybolma bencede deeptone doğru söylüyor

    YanıtlaSil