Eğer Bir Balık Olsam Dedim ve Düşündüm;


tumblr fish sea love nemo kayıp balık hazal kahveinsanlari şevval
hazal


Eğer Bir Balık Olsam Dedim ve Düşündüm;

Biyoloji çalışırken aklıma bir şey geldi." Balık olsam ne olurdu lan? " diye...
 Sonra düşünmeye başladım.Kendimi büyükanne balık olarak hayal ettim falan...
 3 torun balıkla oturmuşuz.Hikayemi anlatıyorum onlara;

Evvel zaman içinde kalbur midye içindeyken ben 17 yaşındaydım.
 Ve bi gece bara gittim. Barfish'e dedim ki bana en sert içkinden ver koçum.
 Böyle siyah renk bi şey getirdi önüme , içine de balık yumurtası atmış
.Dedim ki Fishanist misin sen? Balıklara nası kıydın?
Senin ananı bacını içkiye atsalar hoşuna gider mi? 
Ben BarFish'e pispis bakarken yakışıklı bi balık yanıma yanaştı.
Adonisli madonisli,6 baklava..Tabi  o zamanlar babanneniz 
yere bakan yürek yakan bi lolita.Konuşmaya başladık.
 İsmi  Çorç'muş.Babasının şirketleri varmış
 Ben zaten üçüncü içkiden sonrasını hatırlamıyorum.
...
Sabah kendimi tanımadığım bi midyede buldum.
Gel zaman git zaman anladım ki o gece iki gönül bir olmuş.
 Bu yakışıklıdan 5000 tane balıkım oldu.
Ne desem inanırsınız torunlar?  Bi gün köpekbalıkları geldi
 ve bir tanesi hariç tüm balıklarımı yedi.Eveet.
Çok üzücü bir durum.Geriye sadece babanız kaldı.
"Kemo."
Ama bi daha çorçtan hiç haber alamadım. 
Her ay düzenli olarak bi miktar para gönderiyor
Ancak ben de o parayı ihtiyacı olan balıklara veriyorum. 
Her neyse..
Tüm hayatımı Kemo'ya adadım.Sonra noldu?
O da babası gibi bok etti her şeyi.
Annenizle beraber olduktan sonra fishospu olup gitti buralardan..
Yüzgeci kırılasıca..Annenizle ben sizi büyüttük buralara getirdik
Parasızlıktan başımıza gelenleri kitap diye piyasaya çıkardım.
 Babanneniz Müge Kanlı'nın programına çıktı. 
Ne Seda Kayan'lar çağırdı da girmedim. 
Heheheheyyyttt. Bi tek Müge'ciğimin programı..Sonra bi torun dedi ki,
"Babanne sen de neden her normal babanne gibi bize
 Kırmızı Başlıklı Yunus'u falan anlatmıyosun bize?"
cevap vermedim ben de..

daha ne kadar saçmalayabilirim bilmiyorum  bu hikaye burda bitsin bence :D 
Biliyorum kimse alışık değil bu blogda böyle şeyler yazılmasına.. Ama arada gülelim di mi..?


5 yorum:

  1. İlginç yazı :D Bu arada fotoğraf çok hoşmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. E benden çıkan komik yazı da en fazla bu kadar olur zaten :)

      Sil
  2. kaybolma olur muuu yazın gelirsin artık amaa :)

    YanıtlaSil