Yalnızlık.. Öldürüyor seni,öldürüyor beni

cem adrian yalnızlık sen benim tumbr mutlu yıllar
DİNLEMEN LAZIM CEM ADRİAN--
https://www.youtube.com/watch?v=_o6Ynfs1FqU
 
hazal
Yazdıkça yazman gerekir bazen...
Ben istemiyorum daa
Cem zorluyo beni.. 
Çünkü içinde tutmak daha iyi bazen..
Ama öldürüyor insanı hissettirdiği her his..
İçimdeki boşluğa boşluk katıyor 
Gözyaşlarıma gözyaşı katıyor.
Vurduğu her nota.
Kalbimin en içine dokunuyor..
Yalnız olmadığını bildiğin halde
Kalbindeki o his..
Tarif edemiyorum..Sen de tarif edemiyorsun
ama
Bunu sen de biliyorsun ben de..
Ben iyi biliyorum..
Ben aslında bilmezdim de
Cem zorluyo beni.
*
Öldürüyor seni
Öldürüyor beni.
Yarın yeni bi gün olucak biliyorum,
Ama ben bu gece bitsin hiç istemiyorum..
Ben bu gecede olsun bitsin istiyorum her şey..
Bi gecede...
Ama hayattan kaçışım yok işte.
İstersem tüm güzellikleri yaşayabilirim.
Ama demiştim ya galiba çift kişilikliyim.
Sana gülerken ağlayabilirim.
Bu ne ergenliğimden ne de ruhsal bozukluklarımdan..
Cem zorluyo beni..





10 yorum:

  1. gerçekten hep diyom böle yazan görmedim.

    cem zorluyo beni. bu müthiş bir buluş ya. çok insani ya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bunlar hep içimin yamışmasından dolayı deep :)

      Sil
  2. Cem zorlar... Özellikle karanlık çökünce, yalnızlığında daha çok yüzleştiğin gece saatleri...

    Her şarkısıyla, her sözüyle içine işler, duyguları hakkını vererek yaşarsın çünkü dediğin gibi Cem zorlar seni...

    İnsanın en mutlu olduğu anda bile şarkıları içine işler, gözlerde birer damla yaş... Çünkü Cem ne olursa olsun zorlar ve insanları süper etkiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En mutlu olduğu anda bile kesinlikle... O yüzden sadece akşam yalnızlık saatlerinde dinlenmeli bence Cem adrian. Ah Cem ah

      Sil
  3. niye yorumları cevaplamıyosun?
    cem adrian çok iyi ya.
    harika yazmışsın. arada böyle yazıp rahatlamak lazım.
    Bu ne ergenliğimden ne de ruhsal bozukluklarımdan.. katılıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sınava hazırlandığımdan pek fazla giremiyorum bloga :)
      arada insanın ağlayıp,dibe vurup yazıp rahatlamaya ihtiyacı kesinlikle var bence de..

      Sil
  4. Cem Adrian iyi yazıyor gerçekten :(

    YanıtlaSil