sen hep 17sin

 hazal                                                                          
                                                                         (https://www.youtube.com/watch?v=3eACsoiqJf0)
Sen hep 17 sin...
Bense uzun süredir 17yim...
Unutmak istemezken seni
Sen hala o çiseleyen yağmurun altında.
Postane sokağındaki sarı evin önündesin.
Bense uzun süredir o köşede seni izliyorum..
Gelmemi bekleyişini,
gerginliğimi,
sigaranı üfleyişini izliyorum.
-
Sen hep benimlesin.
Bense uzun süredir kendimi kaybettim.
Yemek,içmek anlamsız...O köşedeyim ben hala..Yıllardır..
Postane sokağındaki sarı evin orda..
Sarı ayrılıktır çocuk bilmez misin sen.
Sen hala 17sin..17 nin masumluğu var üstünde.17nin gençliği,heyecanı..
İlk aşkın tazeliği var üstünde.
Beni bekleyişini izliyorum.
Derinlerime aşkın batıyor.Derinlerime
sensizlik
batıyor

Sen hep mutluluktun..
Bense uzun süredir acı..
Her yağmurda bulutları izliyorum.O köşede seni bekliyorum.
Ordasın biliyorum.Beni izliyorsun..
Gelmeni bekleyişimi,
gerginliğimi,
sigaramı üfleyişimi izliyorsun..
Hala acıyor.
El sallama,sarıl bana...
Sarıl bana çocuk.
Sen hep 17sin
Bense uzun süredir hiçsizliğim.






2 yorum:

  1. hadi 18 olunda ergenlikten cikin

    hahahah
    saka saka guzel yaziydi

    YanıtlaSil
  2. İnsanın ruhuna dokunan dizeler. Elinize, yüreğinize sağlık çok güzel.

    YanıtlaSil