Can kırıkların batıyor kalbime...

Şimdi beni kurtar gönül... : http://www.youtube.com/watch?v=wcuw_3DRlUs                     şevval

Korkuyorum...
Korkum sabun köpükleri gibi, çıkıyor dudaklarımdan. Can acıtan korkulardan bu.
Elim, kolum, kalbim ağrıyor. Ve tüm bu ağrılara katlanmamın sebebi "gitmek istiyorum" dediğinde gülümseyebilmek. Nedensizce, umursamazca gülümseyebilmek... Gitme diyemem çünkü.
Zaten nasıl gidilir ki, söylesene. Şehirlerden şehirlere gidilir, bir odadan diğerine... Ama insan sevdiğinden gidebilir mi? Gerçi bu aptalca bir soru değil mi?
Sen aptalca sorularımdan şikayet ederdin,
diğer her şeyde olduğu gibi... Gidebilirsin,
çünkü beni sevmedin. Kelimelerin kutsallığını hor görüp, bana yüzlerce kez "seviyorum" dedin.

                     Sevmek sanki üzüntünün, acının karanlığın ortak adıymışçasına... 


Ben sonundaki somutlaşmış acıyı görmüş olsam da girdim oyuna. Evet dedim. Sana evet, bana evet, bize evet! Ancak oyun kısa sürdü, değil mi? Her seviyorum dediğimde sana, kalbime bir çizik attın. Hiç düşünmemiştim aşkın bu kadar çok vahşi, bu kadar çok kanlı olduğunu... Sonra her yer kan, her yer gözyaşı. Kanlı gözyaşları! Ve şimdi görüyorum. gitmek istiyorsun. Son hızla giden bir arabadayız ve sen duvara toslamadan önce, son anda atlamak istiyorsun. İzin veriyorum.
Çıkabilirsin kalbimin her hücresinden! 





7 yorum:

  1. ...
    Sana gitme demeyeceğim,
    Ama gitme, Lavinia.
    Adını gizleyeceğim
    Sen de bilme, Lavinia.
    ...
    Gitme diyemiyorsun, desen bile O'na söyleyemiyorsun bunu. öyle içten içe, kendince işte..
    Emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Bilal,
      Zaten bu "gitme"lerin en güzel şairi Özdemir Asaf'tır, değil mi? Alıntını çok sevdim.
      Yorumların için de çok teşekkürler. Zaten yaşanınca tüm şiirler, tüm parçalar içten olur.

      Sil
  2. Bir tuhaf oldum yaa :(
    Bir zamanlar yaşadıklarımı hatırlattı bana. İnsan bazen davranışlarıyla git dese bile dili varmıyor git demeye...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazarken ben de bir tuhaf olmuştum işte. Can acıları hatırlanıyor bazen böyle.

      Sil
  3. heeey ama üzgün değilsin ama di miiiii kurgu di mii bu etkileyici yazı heeee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. heeey ve üzgünüm diyebilirim Deep ancak geçiçi. :)

      Sil