Ölü Gibi Yaşıyorsun

http://www.youtube.com/watch?v=9hemOBzwo2M                                                           şevval



Yaşıyorsun, aptal. Canın acıyor ya, ağlıyorsun hani, inanıyorsun. Yaşadığın şu cehennemin yeşereceğine inanıyorsun. Bir de bunlar yetmezmiş gibi gülüyorsun... Hiçbir şey olmamış gibi gülüyorsun ya! Yaşıyorsun, aptal. İnan bana sadece yaşıyorsun, nefes alıyorsun. Oksijen tüketiyorsun boş yere, yaşamak dediğin bu! Ne farkın var o yerde yatanlardan? Yalnız değil misin, üşümüyor musun, böcek benzeri insanlar yemiyorlar mı seni? Öyle olduğunu biliyorum. Yaşıyorum diyemiyorum işte. Daha çok boğuluyorum, eziliyorum ve çürüyorum. Senin de benden farkın yokken yaşıyorum diyorsun ya... Ölüler gibi yaşıyorsun. aptal. Hiç gömülmek gelmiyor mu içinden?



"Gömdüm hepsini, geliyorum.
  Bütün ölülerimi gömdüm, geliyorum."
                                -Edip Cansever/ Ruhi Bey

                                                                                                             görsel:Godmotheroftimelords








0 yorum:

Yorum Gönder