Uhrevi Holiday Fail

şevval

Helö. 
Karşınızda artık ygs ve lys stresini geride bırakmış, lise mezunu (yazar burada liseli olmadığını gözünüze sokmaya çalışıyor) bir Overthinking var. Yaklaşık beş gündür tatildeyim, deniz, iskele(kum yok anam) ve yemek üzerine bir tatil yaşıyorum. Ancak bu uhrevi tatil beklenilen gibi geçmiyor. 

kutup ayıları relax buzlu badem kahveinsanı
Artık Egeli olduğumdan mıdır nedir, Ege Denizi kadar muazzam bir deniz görmedim. Ne bir yüzen yaratık, ne bir yosun. Ancak şu anda Marmara'da olduğum için, deniz bok gibi. Tövbeler olsun o kadar yosun var ki denizde bize yer yok. Her dakika yosunların tacizine uğruyorum.

Sonra yemek yemek istiyorum. Gidiyorum büfeye. Bir tost bir çay. Aldığım kıçıkırık tost ve çay dimi?! Ne kadar pahalı olabilir ki? Oluyormuş işte. Eve döndüğümde kalan paramla yapacaklarımı düşünürken, beşinci günle beraber hiç param kalmayacağını anladım. 

Bir de güneşlenme var tabii. Benim gibi beyaz tenliyseniz, hatta beyazdan öteyseniz, hatta hastalıklı görünüyorsanız bırakın öyle kalsın. Çünkü o pancar-looking halindeyken yaşadığınız derin acılar içinde "keşke hiç gelmeseydim" temalı pişmanlıklar yaşamak yerine süt gibi kalın.

Pufffff. Şimdi düşünüyorum da evde kalmayı, kitaplara dalmayı, saatlerce xbox oynamayı ve paten kaymayı yeğlerdim. Bunun yerine, pahalı bir mekanda, yosunlu bir denizde, kokoş insanların içinde götümü büyütüyorum. Hell Yeah! Bu depresyon hiç geçmeyecekmiş gibi... Daha çok şey söyleyebilirim aslında, daha önceki yazılarım gibi özlüyorum, seviyorum temalı... Ancak pek bir şey farketmiyor sanırsam. Olmayacak şeyi tek başıma olduramam, değil mi? Her neyse, kahve insanları tatilde kalın, münasipse yosunsuz denizde kalın. Bizi hep hep okuyun :)


10 yorum:

  1. ha haaaa, hayat sana güzel beeeee :))))

    YanıtlaSil
  2. hem akdeniz, ege ve marmara denizini görmüş biri olarak. egenin kumu berbat çoğu yer taşlık, ama suyu mükemmel, 3-4 metreden denizin dibnini görüyorsun. akdenizde her yer kum taşlık değil ama ege de ki gibi kaliteli bir deniz suyu yok. marmara ise 5 para etmez br denize sahip açıkçası. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen öyle egeden başka deniz tanımam, marmaradaki deniz anaları yüzünden sudan soğudum :D

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. deeep alışınca öyle bir deniz ki muazzam azizim :D

      Sil
    2. nerde yüzüyon sölesene. çeşme foça ayvalık diliki alaçatı didim felan. hangisini seviyon. :)

      Sil
    3. Aslında egedeki her yer iyidir ancak yeni foça ve gümüldür bana göre en güzelleri. yeni foçanın kalabalığı azdır, gümüldür ise deniz bakımından mükemmel. Egenin bir çok yerine göre daha sıcak ve en temiz denizine sahip.

      Sil
  4. Yüzümde kocaman bir gülümseme ile okudum yazınızı :) İyi tatiller :)

    YanıtlaSil
  5. İzmirli olarak yorum yazmadan duramadım:) yüzmek için Gümüldür kadar sıcağı yok Yeni Foça'da burunucu olarak geçen yer mükemmel ama orası biraz soğuk ayağını sokup kitap okumak için ideal:)

    YanıtlaSil