Aşk Kalbe İşlemekle Yetinmez

  şevval
           Kanıyorum.                             
Ellerimden aynalara kanlar yansıyor.
Hiç acıtmadı bu seferki.
Çünkü biliyorum,
Gerçekten kanasaydı sana ulaşırdı.
          Kanıyorum.
Öylesine delice yakıyor ki...
Melankolik Radiohead şarkıları gibi.
Çünkü biliyorum,                                                      Senin şarkın en çok beni yaktı.
            Kanıyorum.
Gözyaşıyla kanı aynı anda tadıyorum.
Ve bilinçli çizmiyorum şiirlerimi...
Çünkü biliyorum,
Karanlık aslında gözlere işlemez.
           Kanıyorum.
Özgürce kanıyorum işte!
Kırmızıların arasında kalıyorum.
Çünkü biliyorum,
Çok acı çekmekten artık acı çekemiyorum.
Kanıyorum neredesin?
Aynalarda mı, sigaralarda mı?
Çünkü gözlerim kapanıyor.
Biliyorum,
AŞK KALBE İŞLEMEKLE YETİNMEZ.
                                                        
                                          "Seni de, seni sevdiğimi de, sonradan anlamıştım;
                                            sende, şimdi, gitmiş olduğundan, bu 'anlama'nın
                                            da hiçbir önemi kalmamıştı artık..."
                                                                                                -Oruç Aruoba/İle




12 yorum:

  1. hem de hiç yetinmez, sonuna kadar katılıyorum..

    YanıtlaSil
  2. ayyyyy ağzım susadııı. kan içmek istiyoruuum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyyy diiiip iğrençsiiiiiiiiiinnnnnnn

      Sil
  3. bak baaaak bilokuma koydum kiiii bu yazıyııııı yaaa işte bana neeee :)))

    YanıtlaSil
  4. Çizim de uymuş. :)

    Ben de beklerim. :)

    YanıtlaSil
  5. O değil de şevval harbi çok iyi yazmışsın kanka ya :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah seni napmasın bıldırcın yumurtası ha allam ya kahkaha patlattım valla :)

      Sil