Durmam lazım diyosun ama koşman lazım aslında hiç durmadan..


hazal
aşk sonsuzluk koş uç fly sia chandelier
İçimde bi güç var..


Durman lazım derlerken,koşmam lazım aslında hiç durmadan..

Önüm açık benim,
Yüreğim,kalbim açık..
Hahaaa deliyim ben.
Ama güzel olanı da bu yalnız.
Aklını kullan tatlı kız..
Pamuk şeker ye biraz..
Benden olsun ilk seferin..
İçinde bi güç var senin..
*
Durmam lazım diyosun ama 
koşman lazım aslında hiç durmadan..
Ben yapamadım dememek için,pişman olmamak için.
Kanatların bile var farkında değilsin..
Hiç olmadı  umutlarını kanat yap tak yalnızlığına ve koyver gitsin tatlı kız...
Hahaaaa delisin sen.
Ama güzel olanı da bu yalnız..
Biraz güvensen kendine kimse yargılamayacak zaten seni.
Sen önce sen ol..Önün açık senin..
Yüreğin açık,kalbin açık..
Degajen hep kapalı olsun tatlı kız..
Yanlış yollara sapma sakın yanılma,
Şeytan omuzlarında ancak tanrın şah damarında atıyor
Pamuk şeker ye biraz.
Benden olsun bu da..
İçinde bi güç var.
Koşmam lazım diyosun ama 
uçman lazım senin hiç durmadan.



17 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. kanatlarımız var farkında değiliz :)

      Sil
  2. Kanatlan guzel kiz kalbinin istedigi yere git. Mutlu olacagin yere git

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belkide hepimiz tek kanadını kaybetmiş meleklerizdir ve uçmak için diğer yarımızı bulmaya ihtiyacımız vardır.. Belki mutluluk ordadır..Uçacağımız yerde.

      Sil
  3. Güneş evrendeki een kocaman yıldızdır aslında. :-)
    Uçmak lazım önce kendine güvenmek lazım yapabileceğine inanmak durmamak,olur inşallah :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah.. :)
      Her şey önce kendindeki gücü görmekle başlıyor..
      Belki güneşi bile yakarız o güçle,şirinleri de görürüz :)

      Sil
  4. Merhaba! İadeyi ziyarete geldim. Bu muazzam postu okuyunca şöyle bir afalladım. Süper! Takip etmeye çalışacağım sizi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniiiz :)
      Merhaba.. Beğendiğine çok sevindim gerçekten.
      Hep buralardayız. Gel :)

      Sil
  5. ya klipteki kız çoçuğu napmış öyle ._O

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk çıplak sanmıştım kızı :D
      Bence feci dans ediyo,çok iyiydi

      Sil
    2. vallahi doğaçlaması güzel de hani ufaktan korkutmuyor değil :> mimikler filan.

      Sil
  6. İçindeki gücün farkına varmak...umutları kanat edinip hayallerini gerçekleştireceğin durağa varmanı dilerim.Çok çok güzeldi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım hepimiz içimizdeki gücü bulup o duraklara ulaşabiliriz..zor değil..
      Beğendiğine çok sevindim Jysra Reçani
      :)

      Sil