"Kendim" yetmiyo çünkü..

h a z a l
çiçekler boşluk eskidendi mutlu ol salak
Kendimden kurtulamıyorum...
Kendimi böyle olduğum gibi..
Kendimi böyle olmam gerektiği gibi...
Kabullenmek..
Her gün küfür ediyorum ama aslında çok da mutluyum.
Çift kişilikli olmak çok zor sevgilim..
Sevgilim diyorum sana ama sen de yoksun orda.
Boşluğa anlatıyorum.
Şizofren miyim neyim?
Ama iyi şairler hep öyle olmaz mı zaten?
Ben neyim bilmiyorum.
Karanlıkta doğmaya çalışan güneşin ellerinden tutmaya çalışıyorum
Yerlerde sürüne sürüne günü doğurmaya çalışan güneş tanrısı gibiyim
*
Ben neyim?
Kalbim delik galiba benim..
Bir sürü sevgi kaçıyo dışıma ben istemeden..
İçim acıyo..
Gözyaşlarım akıyor ama aslında çok da mutluyum.
Çift kişilikli olmak zor sevgilim..
Ruhumu doyuramıyorum
Eskiden bi parça çikolata yeterdi yalnızlığıma..
Aslında yalnız da değildim de insanlar yetmiyo işte.
"Kendim" yetmiyo çünkü..
*
Ama 
Zaman ilerliyor. Tik tak.. Ve ben her batan güneş ardından
Kendimden kurtulamıyorum
Kendimi böyle olduğum gibi.
Kendimi böyle olmam gerektiği gibi.
Kabullenmek...
İstemiyorum galiba.


6 yorum:

  1. hmm..istemiyosun ama kabullenince bi kere, her şey yoluna girmeye başlar sanki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle haklısın..
      Öyle oluyo denedim gördüm merak etme..
      Epeeey eski bi yazı bu :)

      Sil
  2. bence çok tatlı kabullenmişsin ki kendiniii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. seviyorum ki kendimi..
      hep bi anlık şeyler bunlar ya :D

      Sil
  3. Amannn, ister kabul et ister etme yaşayıp gidiyon be yaa..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Edebi yazı yazcaz ya hep ondan oluyo bunlar :)

      Sil