Bil işte.Ben.Galiba.sana aşık oluyorum..

HAZAL          
  Https://www.youtube.com/watch?v=2vjPBrBU-TM


                        Bil işte.Ben.Galiba.sana aşık oluyorum..
love kiss lovers tumblr rayban glasses kız erkek aşk
Hmmm.Ne yazsam
Hayat güzel,atlar uçuyo.Biz balkonda kahve sigara yapıyoruz
Senle konuşuyorum telefonda,sesin çok tatlı geliyo.
Biraz yağmur çiseliyo üzerimize.Hayalini kuruyorum.
Hey çocuk.
Galiba sana aşık olmak istiyorum.
*
sea ponytail love girl tumblr kız aşk deniz
Hmmm.Ne yazsam
Hayat güzel,atlar uçuyo.
Biz deniz kenarında bira midye yapıyoruz
Dalgaların köpükleri gamzelerimi ıslatıyo.Kalbim ölücekmiş gibi atıyo.
Ellerini tutuyorum.
Hey çocuk.
Galiba sana aşık olmak istiyorum.
*
sunglasses rayban retro tumblr boy girl eski 
Hmm.Ne yazsam ya yardım et biraz
Hayat güzel atlar uçuyo.
Biz balkondayız yine.
Çiğdem kola yapıyoruz.
En sevdiğim bi şu balkon keyfim bi dee senin gülüşün galiba
Şarkı sözleri şu an daha anlamlı.
Kendimden korkuyorum ama seni istiyorum.
Parmaklarını saçlarımda gezdiriyorsun.Dudakların dudaklarımı istiyo.
Görüyorum.
Bana baktığında hissediyorum.
Heeeyyy hadiii deli gibi koşalım bulutlarda.
Benim aklım biraz havadadır.
Ama çok da değil.
Hey çocuk
.Aklını almak istiyorum.
Bil işte.Ben.Galiba.sana aşık oluyorum..



19 yorum:

  1. balkonda kahve ve sigarayla konuştuğun insana dikkat et.
    Evet o aşktır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet aşk sandım..
      Değilmiş ki.
      Ama aslında gerçek aşk dostluklarda galiba..
      :)

      Sil
  2. Aşk cok güzel birşey. Hepimizin huzurla yaşaması dileğiyle.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aşk ve huzur çok zıt kelimeler bence.. Ama yine de tüm güzellikler bizimle olsun..
      :)

      Sil
  3. ata binip gitmek lazım o bulutlara :)

    YanıtlaSil
  4. at mıııı
    bir avuç küp şeker?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bi avuç küp şekeri türk kahvesinin içine attım.. Gel içelim safransarı :)

      Sil
    2. ben küp şekeri sek vuruyorum tatlım :d

      Sil
  5. Aklını almak, ne güzel bir duygu değil mi?. Sana Ithzak Perlman'dan Tango'yu armağan ediyorum.
    O her kimse, gözlerinden ruhuna sen işlesin. ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle :) İyice aşık olayım diye di mi bu armağanlar :)
      O her kimse buldum ve kaybettim.Bulamadım :( Bulduğumu da sanamadım..
      Hep bi anlık yanılgılar... Ama aynı güzel duyguları senin için diliyorum :)

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. Kısa ve özsün.. :D
      Çok teşekkür ederim :)

      Sil