hep bi anlık mutsuzluk..

hazal


Leonardo di caprio smoking boy sigara yakışıklı
Bi anlık mutsuzluk...
Peki neden?
Mutsuzluk nedir?Nereden gelir?
Okuyosunuz ya yazılarımı..
Onlar hep mutsuzluk işte.
Ama bi anlık..
Gelip geçerken,
geçirip geçerken kalbime mutsuzluk..
Okuyosunuz ya işte.
Sigaramın dumanıyla nefesime karışan mutsuzluk..
Sıla'yla kulaklarıma dinlettiren kendini..
Sol kulakçıktan kalbimin odalarına dolarken mutsuzluk..
Damarlarıma işlerken..
Okuyosunuz ya yazılarımı..
Belki zavallı diyorsunuz.
Demeyin!
Onlar hep bi anlık mutsuzluk..
Peki neden?
Yazının sonuna gelemeden geçti işte mutsuzluk
Hayatın sonuna gelemeden..
Hayatımın en keyifli sigarasını içerken.

8 yorum:

  1. Canımın içi sen hep mutlunol bi anlık mutsuzluklarında beni hatırla bana ulaş ki sana yardım edeyim seni güldüreyim seni seviyorum heyzıl ❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa sen ne güzelsin..Yaaaa sen niye adsızsııııın.. Kalbim hop oldu şey oldu,hoş oldu.. İsmini ver ismini canımın içi

      Sil
  2. bloğunuzu merakla takip ediyorum :) Sizde benim bloğuma uğrarsanız çok sevinirim :) sanatinsaklisirlari.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. bunun üstüne yakarım bir sigara, daha kahvaltı yapmadım, saatler öncesinden kalktım, yalnızken kahvaltı yapacak bi sebep de yok, kahve isteyen?

    YanıtlaSil