Over'la buluşma #1 Allah o sifonu kahretsin..

Hazal 
https://www.youtube.com/watch?v=ivYvgTomQPI
aquapark we heart love pool keko
Kankim overthinkingle yıllar sonra buluştuuukkk.
Özlemişim keratayı kesinlikle. Naptık biliyo musunuz?

Dünyanın eeen dandik aquaparkına gittik. Yalı kavak resort'ta..
Herkes mi keko olur...? Herkes mi slip giyer? Havuzun tadı kürt gibiydi yeminlen.. Böyle kürtümtırak..
Ama beraberdik işte her şeye değerdi :) Di mi len over?
Ahh ahhh ne hayallerimiz vardı. Bu sene interrail yapcektik... 2 fransız bulup günümüzü gün ediciktik..
Ama bizim taşınmamız.. Üniversite olayları.. Interrail imiz yalan oldu anlıycağınız..
Aquaparkta aç kaldım bu arada. Tek yediğim tuzsuz al dantemsi pişmemiş makarna, ördek etinden mi at etinden mi ne köfteler... Bayatlamış kek :(( En çok o koydu zaten.. Tüm beklentimi üzerine yoğunlaştırmıştım çünkü..Açlığımı giderecek sandım.Beni koyvermiycek sandım.Allah seni de bildiği gibi yapsın meyveli kek.. Peki ya kapı tokmağı olup olmadığı anlaşılamıyan lokmalara ne demeli?  Valla aç kaldım ya.. Ama allahtan yoğurt vardı.. Kahveyi sevdiğim kadar yoğurdu da çok severim ben bu arada.. Yoğuuuuurrrrrtttttt... Foça yoğurdu diyim ya da..... Ahhh aşka geldim şu an resmen.. Bi de kahve bedavaydı ya o çok güzeldi.. 6 tane kahve içtim 8) Valla playlisti hazırlayana da ayar oldum ne yalan söyleyeyim.İnsan bi Sıla koyar.Dandik dandik şarkılar koymuşsun.. :(( Ahh Sıla konserine de gidemedim zaten. Neyse şu an konumuz bu değil.. ama o da çok koydu ya :((((

Aaaa şimdi aklıma geldi.Sifoooonn.. Kesin bilenleriniz vardır..Allah o sifonu kahretsin. Hayatımdaki en kötü deneyimlerden biriydi kesinlikle. Kendimi 1 saat toplayamadım altın düşüşü yaptıktan sonra.. BAKIN SAKIN AMA SAKIN SİFONDAN KAYMAYIN. Çünkü aslında o bir sikon...  Uzak durun...
   
Overla başka tatil planlarımız da var belki buraya yazarız sonra.. Hepinizi çok seviyoruz... 
Rahatta kalın <3 data-blogger-escaped-nbsp="" data-blogger-escaped-p="">

10 yorum:

  1. ha haaaaa iyimiiişş ama bodrum yalıkavaktaydınız haaaa vaaay sosyete olmuşsunuz siiz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok bodrumda değildi deep ya :D galiba bi anlam karmaşasi oldu.
      Bozmak istemiyorum :D

      Sil
  2. :)) fotoğraf ve yazı çok uyumlu:D tatile gidemeyenler var daha:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fotoğraf bulmak en zor şeeyyy :D
      Biz son tatilimizi yapicaz gel sen de :)

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Deep böyle hep yorum yazıyosun, düzenli okuyorsun ya bayılıyorum sana. Hatta tanışmak full time bff'in olmak istiyorum. Bodrum'da değildik, Gümüldür'deydik. Yalı castle, tavşan kavak bölümünü kıçından uydurmuş.

      Sil
    2. Full time bff ne demek yaa. Ne diyon lan sen? Valla deep i kıskanırım,blogunu hacklerim.. blog camiasi yasa girer..

      Sil
  4. Ay çok eğlendim okurken:)))) kalemine sağlık sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahaha teşekkür ederim beğendiğine çok sevindim :)

      Sil