Şimdi öpersin belki beni

şevval
sea deniz kızı tumblr sarışın

Yazın tadı dudaklarımda
Şu dondurma aromalı yakıcı tat...
En limonlusundan..
Denizin tadı dudaklarımda
Tuzlu,serin ve hayat dolu
Hani derine dalar ve aşağıdan gökyüzüne bakarsınız ya
Işık huzmeleri yırtar geçer denizi
Karanlıkla dalga geçercesine
Gecelerin tadı dudaklarımda
Alkolün,müziğin,yabancı dudakların tadı
Hiç gökyüzüne uzanıp,tattınız mı onu?
Özellikle yaz geceleri,tüm dünyaya inat çok tatlılar
Tüm acılara,kana,gözyaşına inat çok tatlılar..
Tüm şiirlerin,kağıtların,kalemlerin tadı dudaklarımda
Canım yanıyor ancak mutluyum
Tüm tatları taşıyorum şiş dudaklarımda
ancak
Çok mutluyum
Şimdi öpersin belki beni diye bekliyorum
Tüm tatları tadarsın benimle
Daha genciz,tadılası çok acı,çok aşk,çok yaz var..








2 yorum:

  1. Ben kışı severdim hep ancak yazını okuduktan sonra şu sıcak mevsime de bir şans vereyim dedim, ben Ekrem bu arada :) sevgili şevval yine bu kız yetenekli dedirttiriyorsun tebrikler ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Ekrem, çok teşekkür ederim yorumların için. Ben kışın yazı, yazın da kışı özleyenlerdenim aslında :)

      Sil