Aptal Tavşan ve Kahve İnsanları Üzerine

Şevval



Helö!!!
Biz Kahve İnsanları'nı açtığımızda yıllardan 2012, aylardan Mart idi. Hazalın o sırada bir blogu vardı, bense yazdıklarımı paylaşmaya ihtiyaç duyuyordum. O zamana kadar çok yakın değildik belki ama kesinlikle çok iyi anlaşıyorduk. Tüm bencilliğimle Hazal'dan eski blogunu bırakıp, benimle yazmasını istedim. Aslında blogun yazmak ve paylaşmak haricinde başka bi amacı da vardı.

stupidrabbit&overthinking(TEMSİLİ DEĞİL)

Biz ne kadar uzaklaşırsak uzaklaşalım,
aramıza ne kadar yollar, şehirler girerse girsin
bir bağımız olacaktı. 


Melankolilerimizi, serzenişlerimizi, mutluluğumuzu, aşkımızı yazabileceğimiz
bir blog...


Yani okudularınız, tüm resimler, tüm düşünceler.

İzmir'den İstanbula iki arkadaşın birlikte olmasını sağlayan bir bağ...



Ve işe yaradı. :)
Biz bazen telefonda konuşurken bahsedecek hiçbir konu bulamadığımızda birbirimize, blogu sorduk.

+Yazdın mı lan yazı?                                                               
-Yazdım kanka, merak etme.
+Aa! Bi okuyayım ya.

+Kanka bloga yazı yazdım, resim işini halletsene.
-Bakarız.
+Bakarız mı?!
-Hallederiz, sakin.

Artık 2012'deki kızlar değiliz tabi ki, tutmamız gereken sözler var. Mesela Hazal bana üniversite için İstanbul'a gelmek istediğini söylediğinde bende "sen geliceksen eğer, söz bende İstanbul'u kazanıp, kalacağım." demiştim. Tuttum sözümü. Sıra Tavşan'da. :* :*












7 yorum:

  1. güzel bir dostlukmuş. bu arada kahve insanlarısınız ama çay içiyonuz. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O gün çay günümüzmüş sanırım :) ee sende ruhları dövüyor musun bari ;)

      Sil
    2. Çay 2 lira,kahve 5...biz de öğrenciyiz :D

      Sil
    3. Ahahaha çok güldüm, kendi ruhumu dövüyorum ve etki alanımda da bir kaç insan var. 2 lira çayda pahalı ya. :D

      Sil
  2. Ne güzel düşünmüşsünüz yahu, aklıma fikir geldi ;) bu gün sizdeyim :)

    YanıtlaSil