Öyle bir şeyler yazdım ki buraya..

hazal
https://www.youtube.com/watch?v=IhGCosfhkHo
korku aşk gazze filistin pamuk şeker bergamot
Öyle bir şeyler yazdım ki buraya..
Kalpleri kilitleyen korkuları
Küçükken ebeleyemediğimiz her düşmanı
Kanayan çocuklukların tüm dizlerini
Tüm hislerini yazdım buraya.
Farz et ki uğurladığımız her ruh için bir fatiha,
Konuşmadığımız her sus için çığlıklar yazdım buraya
Farz et ki en sevdiğin şarkının dizelerini,
Yeni demlediğin çaydaki bergamotu yazdım
Öyle bir şeyler yazdım ki buraya kafası kopan bebekler,.
ve ardından susan koskocaman bir dünya yazdım.
Öyle bir şeyler yazdım ki hepimizin acısına ortak...
Aslında hepimizin kalbi delik
Delikten kaçan mutlulukları yazdım buraya en doğrusu
Hepiniz için pembe pamuk şekerlere saklanmış güzellikler yazdım
Her biriniz için...


4 yorum: