Pek modernize pişirilmiş aşk acıları.

şevval
 
 
sen o köşesinde oturduğun balkonda
acımtırak griler içinde
çok hızlı solurken alt komşunun balkonundan gelen
sigara dumanını,
"Beni düşünüyor mu?"
diye merak ediyorsun.
*****
sen o çok çok içip
kustuğun barın tuvaletinde
yandaki kabinden gelen inlemeler eşliğinde
"Beni hala istiyor mu?"
diye merak ediyorsun.
 ****
sen o yakın arkadaşın ve sevgilisiyle
buluştuğun kafenin özensizce temizlenmiş
ketçap lekeli masalarına dayanıp,
onların bakışmasını fütursuzca izlerken
"Acaba beni seviyor mu?"
diye merak ediyorsun.
***
sen o reklamındaki
sübliminal müziğe tutulduğun çikolatayı
en yakın marketten alıp,
kasada sırada beklerken
paranın yetmediğini görüp,
"Benim kadar çaresiz midir?"
diye merak ediyorsun.
**
Hayır seni düşünmüyor.
Hayır seni istemiyor.
Hayır seni sevmiyor.
Hayır çaresiz değil.
*
Anlaman için yeterli mi?
 


10 yorum:

  1. yanık kokusu geldi burnuma.vay be ağlatırsın adamı, az biraz vicdan(!) ama hakkat hakikat, helal!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiiz :)
      Ama ağlamayalım ya,hissedip geçelim direk.
      Ağlamak kötü :(

      Sil
  2. son yazımı gördünüz müüüüü amaaaaa yaaaaaa :)

    YanıtlaSil
  3. o 500 benim beeennnnnn :)
    Deeptone sağolsun sizi keşfettim, ben de kahve kokmasa da huzur kokan bloguma beklerim.

    Sevgiler,
    Fulya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haha selam 500 :)
      Huzur varsa alırım bi dal :)

      Sil
  4. :(((
    Hepmi aynı sorular ve hep mi aynı cevaplar?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Insanlar aynı işte. Hepimiz aynı hislerin aynı düşüncelerin peşindeyiz.

      Sil
  5. Modernize :) :)

    Burayı yeni keşfettim, ben de Kafa'ya bekliyorum. Seveceğinizden neredeyse eminim. :) :) ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "Kafa" ne yaratıcı...
      Bi bakıcam merak ettim :D

      Sil