Ulaşamadıkça Sana...

şevval

bi kağıt koydum suya yüzdürdüm,dalgasız köpükleri,enginleri

Ben en çok yanındayken özledim seni.
En çok başkalarına gülümserken...
Kıskandıkça, daha derin kıskandıkça,
havuz mavisi damlalı yağmurlar
yağdıkça özledim seni...
Seni çok özledim, en mavisinden...

Unutma sevgilim,
Seni yine, her zamanki gibi seviyorum.
Değişen, dönüşen, eskiyen hiçbir şey yok.
Ben aynı kavanozun içinde
bekliyorum seni.


Ah canım benim.



Bazen birisi vardır hayatınızda, vardır ama yoktur işte.
 Dokunursunuz, sadece bedenine.
 İçine dokunamazsınız işte, çok istersiniz ancak izin vermez.
 Çok yakındasınızdır birbirinize, aslında ne mesafeler vardır aranızda.
 Bilemezsiniz, göremezsiniz. 
Gözlerine bakarsınız, aşk sanarsınız ancak gördüğünüz tek şey kapalı bir kapıdır.
 Asla dokunamayacağınız, erişemeyeceğiniz kalbinin kapısıdır.
Bazen birisi vardır hayatınızda, vardır ama yoktur işte.



                                                                                                                                                            

7 yorum:

  1. 'ahh canım benim' o kadar tanıdık duygular ki bana bu sözler...niye öyle ya? :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her aşk belki de böyledir, belki hepimiz aynıyız ya bu yüzdendir.

      Sil
  2. ay böle bi duırumda o kişiden hemen kaçmalı. işkence etmemeli kendimizeee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaçarsın dimi deep öyle yapılmalı, keşke yapsam öyle...

      Sil
  3. Bebeğim bebeğim uzak dur şu insanlardan ama :(

    YanıtlaSil
  4. İnşallah bu insanlar artık karşımıza çıkmaz!

    YanıtlaSil