Karanlık değilim artık...

şevval                                                                      
https://www.youtube.com/watch?v=0D8IfbtUWfs

eski foto sıcak sıcak
Korkuyorsun, biliyorum 
ancak kalp yemeyi uzun süre önce bıraktım. 
İzin ver, çok hafif, incitmeden seveyim seni.
**
 Hayır, şu duvarı örmekten vazgeç artık! 
Aramıza giren herkesi, her şeyi yıkıp, yakacağım. 
Alevlerim sana değmeyecek, inan bana.
***
 Karanlık değilim artık
aydınlatıyorsun ruhumu. 
Uzaklaşma, uzak kelimesini bile almayalım ağzımıza. 
Yalvarmam gerekiyorsa şayet; ruhun kanamayacak. 
Saracağım, onların pençeleri dokunamayacak sana. 
****
Hiç yalnız kalmayacaksın. 
Buradayım,yanındayım işte.
******
 Aç gözlerini...





10 yorum:

  1. şarkı aşka getiriyo valla, yazı ise aydınlık günlerin bekçisi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki iyi şeyler geliyordur hayatımıza :)

      Sil
    2. gelsin gelsin, hoş gelsin :)

      Sil
  2. Kesinlikle benim duygularımı anlatmışsın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne mutlu bana o zaman :) ortak duygular...

      Sil
  3. ayy herkeşler birbirine böle hoş şeyler sölesin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi ya Deep bak ben söylüyorum herkes söylesin :)

      Sil
  4. kahve insanları blogu en güzel isim ve karanlık olma.. :)

    YanıtlaSil