Bir "do" vermişti Tanrı ona doğduğu gün.

HAZAL


piyano,kırmızı,tanrı,avril,notalar,sol anahtarı
Bi piyanonun içine hapsolmuş
bir ruhtu onunki.
Görmezden geldiği tüm yalanları piyanonun tellerine gömmüştü.
Gömülen yalanlar karşılıksız sevginin birer ürünüydü.
Her biri kılıçtan keskin,acı dolu.!
Tüm aşkları ise notalarda saklıydı.
"Fa" onun için aşk demekti.
Aşk ise boşluk...Yalan...
Gerçek dostluğun ise bir karşılığı yoktu notalarında.
Çevresindeki herkes sahte bir "rol anahtarıydı"..
Ah güzel kız.
Akordu kaçmış piyanosunda mutluluğu bulmaya çalışıyordu
Susuyordu içine içine
Suskunluğu "sol" notasıydı onun için.
Belki de son notasıydı.
Solmuş güllerin dikenlerini kalbine batıran.
En solunu yakan geçen,acıdan parçalayan..
Bi damla suyu yoktu söndürmeye..
Bazen o keskin tellerle boğazını kesmek istiyordu.
Tüm gözyaşları notalara damlıyordu
Bir "do" vermişti Tanrı ona doğduğu gün.
Hiç unutmuyordu.
Gözü gibi bakmıştı o "do"ya küçük kız.
Onun kaçış noktasıydı,her ebedi karanlık fikri öncesi tutunuşlarıydı..
Bi piyanonun içine hapsolmuş bir ruhtu onunki..
Kurtulamıyordu..
Gömdüğü her yalan gittikçe akortu daha çok bozuyordu..
Melodiler gittikçe soluyordu.
Melodi yoksa "do" da yoktu.
"do" yoksa Tanrı yoktu.
hayat yoktu
kalp ağrılarıyla mutlu olamayan küçük kız.
tellere yenik düştü.
...



4 yorum:

  1. Fa onun için aşk demekti.
    Ellerine mi sağlık.
    Çok.
    Mest oldum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ellerime mi sağlık :)
      Beğenmene çok sevindim Muptezelciğim

      Sil
  2. oooff, süper birşey olmuş bu bayıldım!Bu arada fa anahtarı diye bişey varmış ben onu basçı sevgilimden öğrendim o da aşkı çok seviyor 'fa' nın böyle bir etkisi mi varmış diye düşündüm şimdi bi araştırcam ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaa teşekkürlerrr :)
      Fa anahtarını ben de biliyorum ama fa'nın aşka bi etkisi var mı bilmiyorum..Ben tamamen sallamasyon yazdım onu :D

      Sil