BEYAZ PAPATYALAR

HAZAL

papatya falı hayat gülümse günışığı
Son sigaramı yakmak istiyorum şu an.
Çakmağımın gazı bitmiş lakin istiyorum o sigarayı.
Sigaradaki huzuru istiyorum
Kibrit arıyorum ceplerimde
Delik ceplerim,kalbimden daha delik..
Çakıl taşları buluyorum bi yerlerden.
Beyaz papatyaların solduğu toprağın diplerinden
En diplerinden gün ışığının
Karanlığın olduğu yerden
Zifiri ağlatan karanlık...
Mutsuzlukların doğduğu kadar zifiri..
Kıvılcımlar ya çıkıyo ya çıkmıyo.
Çıkamıyo..
Yeteri kadar cesaret yok çünkü...
Karnına ağrılar giriyo beyaz papatyaların
Teker teker uğursuz bir fala kurban gidiyolar..
Ağlıyolar ancak gözyaşları donup kalıyor zifiri karanlıkta.
Kimse bulamıyor onları..
Hep bir kızın en sevdiğidir beyaz papatyalar..
Kalbi kocaman kızların
Şafak sayıyorlar geriye kocaman kocaman sevgiyle..
Şafakta çakıyor çakıllar..ve 
En zifiriden sonra gelendir şafak ki..
Bunu onlar da biliyorlar..
Umutlar çoğalıyor,
aşk acısı kıvamında sigaramın ucuna akıyor..
Son sigaramı yakabiliyorum şu an..
Çakmağımın gazı bitmiş lakin ben
Günışığına ulaşıyorum

2 yorum: