Peki ya bi gün nefes alamazsam?


Hazal
https://www.youtube.com/watch?v=mxohhIg5CvE

hazal kahve dostluk
Kendimden başkası dostum değil galiba..
Renksizliğime renk katan çok gökkuşağı var hayatımda..
Lakin..
Bu güvensizliğim niye...
Kendimden başkası dostum değil galiba..
Ruhumun diğer yarısı belki şu an yanıbaşımda..
Ancak sonsuza dek biraz uzun bi kavram..
Nasıl emin olurum ki insanlardan?
Bu karın ağrısı niye...
Sevdiklerimi yarın bile kaybedebilecek olma düşüncesi..
Yok ya işte güvenemiyorum kimseye..
Sevdiğine emin olabiliyosun,peki ya sevildiğine..?Ben ona da eminim aslında..
Ama dedim ya sonsuzluk biraz uzun bi kavram..
Çok soluk var hayatımda..peki ya bi gün nefes alamazsam?
Peki ya bi gün tüm renklerim solarsa?
Bu korkularım hep kalbimde..
Uzaklıklar var bi de..
Hay amına koyayım..
Hay amına koyayım ki yanıbaşında gibi hissettirmiyo asla..
Alışıyo insan..
Yeniliyo bazen korkularına,gözyaşlarına boğuluyo...
Yaşlarını silen birileri var belki şu an yanında.
peki ya güneş doğduğunda..?
Az çok anlatabildim galiba kendimi..
Ama anlatmak tam bi bok karşı taraf anlamadıkça...

0 yorum:

Yorum Gönder