Bir kadeh daha lütfen..





Bir kadeh daha lütfen..

En mutlu anılarım için.. En kırmızısından...
Şerefine tüm güzelliklerin...
Tüm dostlukların..
Tüm inanmak isteyişlerimizin...
Yeni bi güne.. Şerefe masaya oturan her dosta...
Dibini görmeyen en adi..Dibi ki kadehin...En acısı..
Bi kadeh daha...Bi kadeh ki bi dip daha demek..
Ben ki en dipteyim sanki..

Bir kadeh daha lütfen...

Tüm terkedilişlerime bu sefer.. En kırmızısından..
Kan dolu,revan içinde..
Tutulmamış her sözü,içime attıklarımı kusturacak kadar kırmızı...
Boşa yıpranmış tüm kalpleri iyileştirecek kadar da yıllanmış..
Siktir et masadan kalkan her piçi..
Bir kadeh daha lütfen..
Bu sefer tüm keşkelerim için..
Tüm ah'larıma...
Ton ton şarap getir bana saki...Pamuk pamuk bulutlardan yapılmış..
Bir ton pamuk mu daha ağırdır yoksa bir ton keşke mi?
Doldur bi tane daha...Doldur..Doldur...
Bi kadeh daha...
Son olsun bu sefer..Ben bittim artık. Ben sıkıldım artık..Ben çürüdüm artık..Ben tiksindim insanlardan..Ben acıttım..Ben ağladım çok...Ağlattım saki.. Üzdüm,üzüldüm...Son olsun nolur...Daraldım ben çok..Kaçtım,kovalandım... Kurtulamadım..Son mu bu?Söz mü ha?
Yalan hep...

4 yorum:

  1. Bir kadehi de ben alsam izninle.
    Tüm yaşananlara, yaşanmışlıklara.

    YanıtlaSil
  2. nabıyonuz iyisiniz de miii

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyiyiz Deep, yorgunuz sadece. Benim vizelerim finallerim, Hazal'ın üniversite sınavı iyice yordu bizi. Pek sık ilgilenemedik, yazamadık. :(

      Sil
  3. baksanızaaa blogumda sağdaaa var linkler, yeni site insta twit face pinte filan açtım üye olsanızaaa ben bulamıyom daha arkadaşlarımı yeniyim işteee :)

    YanıtlaSil