Yalnız bir ben kaldım.

ŞEVVAL
liman,şevval,kaptan,deniz,yalnızlık

I.
O limana bir daha gitmeyeceğim.
Kalbimi orada bıraktım ancak gitmeyeceğim.
Ellerinde soğuk kalbim,
Sen de pek uzun kalmayacaksın o limanda.
Yapılacak daha önemli işlerin,
Verilecek hayati kararlar var.
Herhangi bir gemide bırakabilirsin kalbimi.
Kaptansız denize açılacak bir gemide,
Bırak beni.

II.
Hayallerim vardı.
Başıboş, zarar getirecek hayaller...
Çok ağladım, inan.
Büyümeyelim, çocuk kalalım istedim.
Tenimden vazgeçtim ancak...
Ruhuma kimse dokunmasın istedim.
Korktum, inan.
Herkesten, her şeyden o kadar çok korktum ki...
Utandım sonra.
Tanrı'ya yazmayı bıraktım.
Oysa her mektup 'seni seviyorum'la biterdi.
Tanrı'ya bile seni seviyorum demekten vazgeçtim.
Ben!
Ben 'seni seviyorum'a karşılık alamamaktan korktum.
Yine ben!
Ben 'seni seviyorum'a karşılık almaktan da korktum.
Kaçtım.
Kimse bulamasın ruhumu.
İçimi görmesin kimse.

III.
Saçlarımı okşadın bütün gece.
Belki de tüm gece değildi ancak,
Kendimi kandırmak istiyorum.
Kalbime sığamıyorum artık.
Ağzımdan çıkan her kelime vahşi,
saplanacak vücut arıyor!
Yalnız bir ben kaldım.
Gitmeyeceğim dediğim limana gittim, baktım.
Sen gitmiştin, oracıkta yalnız bir ben kaldım.


Şevval




4 yorum:

  1. Ama bu çok güzel... Bazen bazı şiirler öyle bir zamanda çıkar ki insanın karşısına, iki defa üç defa bıkmadan tekrar tekrar okur insan...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam zamanında gelir, tam zamanında yazılır. :)

      Sil
  2. huhuu hani nerede yeni yazılaar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatile kaptırdık kendimizi ama gelicek, çok yakında. :)

      Sil