Tanrı beni görmüştü..

 Hazal


Tanrı beni görmüştü..

Üzüntülerimi,
İçime bağırışlarımı,
Gözyaşlarımı,
Bana acımıştı..belki de beni çok sevmişti..
Çok yakarmıştım ona beni duymuştu..
O soyut bi varlıktı ama,
Ellerimden tutmuştu sigaramı son nefesime söndürmeden..
İçim acıyodu..
Ben layık olamadıkça bana verdiklerine..
Ağlıyordum hep.. Dayanılmaz bi vicdan azabı doluyordu kalbime..
Ve çoğu zaman yaşamak istemiyorum biliyo musun?
Kabul ediyorum ben çift kişilikliyim..
İlki çok hayat dolu,sonsuz enerjili,etrafına neşe saçan..
Yaşanılası..
İlki deli..çok deli..
Ama ikincisi.. 
Beni öldürüyor..ortaya çıktığı anda kalbimi parçalıyor..
Ve ben engel olamıyorum..
Konuşuyo sürekli beynimi yiyo..
Ve ben susturamıyorım..
Alıyo başını gidiyo..gitme diyemiyorum..
Asıyo yüzünü..güldüremiyorum...
Ölmek istiyo.. Öldürmek istiyor beni..
Ben kaçamıyorum.. Ama olmaz diyorum.. 
Yaşamam gereken bi hayat var..
Almam gereken nefesler.tutmam gereken eller,vermem gereken sözler var...
Ben artık bıktım..
Kalbimi açtığım herkes.. Gidiyo..
Arkadaşlıklar..dostluklar yalan.. Ben en iyi halimle insanlara kendimi sunuyorum..
Ulan benden iyisi düşmesin hiçbirinize be demek istiyorum diyemiyorum..
Hepiniz bensiz çok çok daha mutlu olun..
Bazen annem bile.. Annem ya annem..
Öldürüyolar beni..her biri..
Ama..
Tanrı beni görmüştü..
İçime akıttığım gözyaşlarımı..
Bana acımıştı..belki de beni çok sevmişti..
Ben artık susuyorum...
..
Belki bir gün belki iki..
Belki de sonsuza dek..
Susuyorum
..






6 yorum:

  1. Asıl sorunda bu ya Tanrı sadece görüyordu...
    ve ne yaparsan yap hep o iki kişilikli bir ruhun olacak...
    Kurtulmak yok ya da yaşamak...
    Ölmek isteyim aynı anda yaşama fikri zamanın hissiyatıdır...
    çünkü ölüm en çok yaşamı yakıştırır yanına...
    uçlarda yaşamak korkutur, ama uçlarda yaşamak yaşamaktır...

    YanıtlaSil
  2. dersler sınavlar nolduuuuuu :) her şey yolunda mııııı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her şey yolunda, tatildeyiz. Yazamadık şu sıralar.

      Sil
  3. Sanki her kelimeyi bilmeden benim için yazmış gibisin

    YanıtlaSil
  4. İnsan mutluyken teşekkür edemiyorsa elindekilere sıkıntıdayken yalvarmaktanda utanıyor bir şekilde.
    Yaşar insanın benliğinde iki kişi evet.Yaşam dolu olan o bir yanını öldürmesin muhafaza edebilsin diye diğer tarafını hep öldürür.
    Olsun en büyük söz söylenmeyendir sustuklarınıda içine akıttıklarınıda gören var.
    Belki daha iyi günler için bedeller ödüyor sınanıyoruz.

    YanıtlaSil