artık kasvet bittiiiiiiiiii heeyyyy


Evde yapabildiğim en lezzetli kahve tarifim.
2 çay kaşığı toz kahve.
Üzerine fincanın 1/3 ü kadar süt 

ve kalana sıcak su...

Bazenleri şeker ama genelde kullanmıyorum.

(OBEZİM DE BİRAZ BEN,nerden kısarsak kar...)

tumblr,kız,but first coffee
*
Günde en az 2 bardak içerim.Asla da o iğrenç 3ü bir aradalardan içmem.
Aşırı şekerli oluyorlar.Hep sade kahvelerden yanayım.
Ya da kremalı.Ama asla toz krema değil.
Bir gün inanıyorum.Çok daha güzel kahveler yapıcam.
O şekilli şukullu kahve makinelerinden alabilirsem
Ama şu anlık param yok..Genelde param yoktur zaten.
Şu" özel okula gidip,malboro içip de dolmuş bekleyen" tiplerdenim..
Sarışınım.Kahverengi gözlüyüm.Kesinlikle 19 göstermiyorum..
Daha çok 7 falan......... ŞAKA DEĞİL...
SİGARA SATMIYOLAR BANA.
Kimlik istiyorlar genelde.Seneye kimlik sorduklarında ehliyet göstericem.
Göt gibi kalacaklar.HAVALIIIIYIIM BITCHEESS..Ama şimdilik uğraşıyoruz
*
Bir de sizle çok garip bir şey paylaşıcam ama 
ben okulun başlamasına seviniyorum
Asla öğlenci olup da dersimin 2 de başlamasından
 ve  devamsızlık sıkıntım olmadığı  
ve sadece zaten bildiğim bir şey olan ingilizceyi öğreniyorum diye değil...
Ortam değişik,hoş,havası farklı..Her türlü insan var yaa mükemmel :D
Üstelik hiç para vermiyoru m okuluma  ;)))
TAMAM ÜZÜLMEYİN..KÜFÜR ETMEYİN.. ÇOK ŞEYAPMAYIN YA
OHA O KADAR SÖVMESEYDİNİZ..ASIL BEN SENİN!!!
FALAN DİYOMUŞUM ŞAKA ŞAKA :D
Zaten eziğim ya ben ezik ezik.. hazırlığım bu sene... :D 
*
1,5 senedir kendi çapımda tatil yapıyordum.
Kesinlikle 9 dan önce uyanmıyordum ve 
tüm yaz boyunca çoğunlukla 6da yatıp 3 te falan kalktım..
Hızlı zamanlarımızdı azizim naparsın'
Ama şimdi evden okula,okuldan eve,.
Deeeermişiiimmm :DD
Valla bir gün orda,bir gün burdayım..Asla eve girmiyorum..
Valla çok güzel...Hayatı yaşıyorum.Çünkü hayatı 19 da yaşarsınız.
Lakin  bir daha hiç 19 olamayacağım..Lakin bir daha hiç bugün aldığım gibi nefes alamayıp.
Bugün ki gibi genç olmayacağım..Buna yarın da dahil...
Sigara içiyorum ya nefes olayları biraz sıkıntılı işte.
Ama voleybola başlamayı düşünüyorum. Şu anda kondisyonum bir pandanınkine eş değer...
Siz düşünün işte..Bir de bizim okulun takımı namağlup lig şampiyonu.
Hahahahahhaaahsldıjas :(((( giremezsem ağlarııığğğmm 
beni de alsınlar yaaa
ben de smaç vurabiliyom,servis atabiliyom
biraz kısayım ama 1.70 falan
ama yetmemiş işteeee
ALIN BENİ LAAĞĞĞNN
*
Neyse arada okul maceralarımı da yazarım size.
Neler neler var bende baakk.
Beklemede kalın :)
(OT GİBİ GEÇİRDİ,HİÇBİR ŞEY YAZMADI)
MÜKEMMEL BİR YIL BENİ BEKLİYOR.ŞANS DİLEYİN :))
Bu arada artık çoğunlukla o KASVETLİ BLOG olaylarına takılmıyoruz..
Artık mutlu şeyler de yazabiliyoruz.Bir de yakında "kahveinsanlari.com" olarak devam edeceğiz sizle paylaşmaya.Bizimle beraber blog da büyüyor. Yeeeyyy

TAKİPTE KALIN KAHVE SEVERLER..
hazal

HADİ BAKALIM  YİNE İYİSİNİZ: https://www.youtube.com/watch?v=vaAVByGaON0


2 yorum:

  1. hah haaaa. kutlarım ya dursana özel diyon, ekonomi mi yaşar mı, voleybol ekonominin iyi galiba. hazırlık okuyon ya söleseneee. hangi bölüm. oleeeey kazandın haaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ohaaaa kendimi ifşa ettim resmen :D hashaha helal deep valla ya. Yaşardayım ben. Kendimi daha fazla ifşa etmiyim ben sana özel olarak tüm detaylı bilgileri vericeğim bir gün buluşursak :)

      Sil