Delirmiştim küçükten..






Küçüklüğüm canlanıyor gözümde..
Mor mavi ışıltılar arasında hatıralarım uyanıyor..
Şu anki benliğim kaldırır sandım hatırlamayı..
Şarkılar sıçtı ağzıma
Kimseye anlatamazdım..
Zavallıca..
Büyük kapanışım içime
Ben asi falan değildim
Hayatın kanı değdi bana
Sevgili arkadaş bozmadı moralimi
Bombalar patlıyordu tepemde
Anlatamazdım..
Koca adamın acıları,psikolojik bulantıları
Mahvetti ruhumu
Küçüklüğüm canlanıyor gözümde
Hayat dolu
Günden güne sönen bir papatya..
Hahah delirmiştim küçükten
Minik bedenim annemi korumaya çalışıyordu koca adamdan
Koca adamın koca yüreği vardı..
Mahvetti yüreğimi
Annesi ayaklarından yıkıldı yerlere gözü önünde
Benim annem benim gözüm
Korkmuştum koca adamdan
Her cuma.. Eskisini sindiremeden başka bir cuma
Yıkılmıştım küçükten..
İnsanlar dalga geçtiler..umarsamadım
Umursamadıkça doldu limit
Havaya uçtu ruhum
Beynimi dağıtmak istedim
Hahaha delirmiştim küçükten
Sığınacak hiç bir limanım yoktu
Ne de benı saracak bi anne şefkati
Şefkat kendini kaybetmişti koca adam yüzünden
Ağlıyordum ve ağlamak bedenime ağır gelmişti
Şimdilerde çığlıklarım var.. Çektiğim süngerin üzerinden üzerinden attığım..
Daha çok da içime
Gülümsüyorum..
Hayır!
Gülümserken içime ağlamıyorum
Deliler gibi mutluyum
Bazenleri ağlıyorum sadece
Geçti bitti çünkü hepsi
Koca adam iyileştirmeye çalışıyor ruhunu..
Annesi şefkatini geri buldu
Bense kırık döküktüm
Nefes aldığımda batıyordu camlar ruhıma
Doymuştum mutsuzluğa
Doymuştum dostsuzluğa
Bir ele ihtiyacım vardı
Tanrım uzattı bana elini
Çıktım artık
Boyumu aşmıyordu hayat
Ama ağladığımda sarılın bana
Gözyaşlarımı silin..
Çünkü ne zaman kendim ayağa kalksam
Eksik kalkıyorum
Küçüklüğüm canlanıyor gözümde
Mor mavi ışıltılar arasında hatıralarım uyanıyor
Hıçkırıklara boğuluyorum ağlarken
Gücümü alıp götürüyor
Artık bitti
Ruhumu satıyorum şeytana
Ben artık hissetmiyorum
Kalpsiz,ruhsuz bedenimle..
Böyle herkes daha mutlu
Hissiz yaşıyorum hayatı
Kimseye anlatamazdım..
Bitti
Bitti
Bitti

2 yorum:

  1. onca yitirmişlik insanı hissizleştiriyor..
    yinede fotoğraftaki kızın gözlerindeki ışık sönmesin..

    YanıtlaSil
  2. foto çok şeker yaaa. ama sölediklerin hüzünlü yaaaa. hatırlamaaaasanaaaa

    YanıtlaSil