Müjgangiller*1

Şevval
Sabah beşten sonra evden çıkan kimse geri dönmemiştir.
https://www.youtube.com/watch?v=o7sClV9Y2YA

 
 
***
Müjgan ofise gidip geliyordu o zamanlar.
Ben de evde ağlıyordum, işim yoktu çünkü.
Hatuna yük oluyordum.
Onun bunun dergisinde bir iki yazım çıksın da Müjgan'ı evde içki sofrasıyla karşılasam.
Ki çok içmezdi o zamanlar ama sokaklarda aylak aylak dolaşmışlığı vardı.
İş bulmuştu, eve çıkmıştık.
Beyoğlu'nda tutmuştu evi, ben çok içiyorum diye.
Ben çok içiyordum, işim yoktu çünkü.
Böyle hatunu yazıyordum işte.
Gece yarısına kadar kitap okuyordum, susuyordum, kırılıyordum.
Eve o ekmek getiriyordu çünkü.
Kolumdan tutup dışarı çıkartıyordu, her gece sızana kadar ucuz bira içiyorduk.
Ama dedim ya, Müjgan ofise gidip geliyordu o zamanlar.
Bir arkadaşımın sevgilisi 'ilk buluşmada dekolte giy, herifin niyetini anlarsın' demişti.
-Evet, arkadaşlarımın sevgilileri var-
Ben de giydim, gittim iş görüşmesine.
Çünkü iş görüşmeleri ilk buluşmalar gibidir.
Ama işe alınmadım, yeterli değilmişim. Ki kıçıkırık bir dergiydi şimdi.
Eve gelip ağlıyordum, iş bulamıyordum çünkü.
Çılgınca baba parası yiyordum.
Sonra Müjgan aşık oldu, o da eve gelince ağlıyordu.
'Evde ağlamayalım,' dedik, dışarıda ağlamaya çıktık.
Müjgan Sinerji'nin tuvaletinde beni köşeye kıstırmıştı.
'Onu aramalıyım' demişti.
Ben birlikte olurlar sanmıştım, saplığıma dayanamadım.
Müjgan'ı orada bırakıp sokağa attım kendimi.
Çünkü sokak benimdi, benim kadar da senindi.
Ayrıca ben işsizdim.
İstanbul'daki tek işsiz bendim, herkesin bir eşi, bir evi, bir arabası vardı.
Biz Beyoğlu'nda kirada yaşıyorduk, özel araç ne demek bilmiyorduk.
Ben sap ve işsizdim.
Müjgan ideal bir ofis çalışanıydı ve part-time platonik aşıktı.
Neyse ben sokağa attım kendimi, Müjgan da peşimden koşuyordu.
Gözünden yaşlar akıyordu ve dudağının üst kısmındaki boşlukta birikmişti.
Durduk sonra, durdurulduk.
Seni gördük çünkü, öyle sokağın ortasında dikilmiş sen de bize bakıyordun.
"Sıçtık." dedim ben, çünkü aşık olmuştum.
Müjgan gülmüştü, o da aşık olmuştu.
Saat sabaha karşı beş gibiydi ve ben artık sadece senin için yazacaktım.
***
 
 
 
 
 

8 yorum:

  1. çok iyi bu yazı çok :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaay öyle mi? Çok sevdim ben bunu yazarken, çok beğenilsin istedim. Teşekkürler. :*

      Sil
  2. Beni takip etmesen haberim olmayacak böyle güzel bir yazıdan. Çok samimi söylüyorum, son 2-3 yıldır bloglarda okuduğum yazıların içinde en iyisiydi.
    Çok teşekkür ederim takibe alıp kendini fark ettirdiğin için

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim, blogunu geç farkettim diye üzülmüştüm. Geri dönüş yapman pek iyi oldu. Ben teşekkür ederim.

      Sil
  3. Çok beğendim gerçekten kalemine sağlık. :)

    YanıtlaSil