Müjgangiller*2

Şevval
 
 
Bu yıldızlı gökler ne zaman başladı dönmeye?
 
 
 
 
Basit değildi.
İki kadın aynı adama aşık olursa...
Basit olamazdı. 
Dalgalı, dağınık gece rengi saçları vardı.
İnsanı güzel zamanlara çağıran yeşil gözleri...
Ve Müjgan'la ben, o gözlere tapıyorduk.

Değil mi, Müjgan?
Söylediği her kelimeye, içine çektiği her nefese...
Birbirimizden nefret edercesine tapıyorduk.
Sen onu, o seni seviyordu.
Ben mi?
Ben yoktum işte.
Evde, sokakta, yeni iş bulduğum derginin ofisinde, metroda, İstanbul'da yoktum ben.
Sen vardın, Müjgan.
Onun için kaküllerin vardı, yeni sürdüğün bordo rujun, o güzel elbisen ve dayının senin için özel yaptırdığı siyah çizmeler...


Buluştuğunuz gün mükemmeldin.
Arabaya binişini terastan izlemiştim.
Gece kadar güzeldin, nefes kesiciydin ve ben kıskanıyordum.
Onu öylece ele geçirebildiğin için kıskanıyordum.
Birbirimizi kırıyorduk, Müjgan.
O seni öpüyordu. Hayır, hayır! Beni öpsün istiyordum.
Daha fazlasını istiyordum, hep daha fazlasını.
Sabahları kapımıza gelip seni sorduğu günler...
Üçümüzün aynı kahvaltı sofrasına oturuşu...
Senin ofis arkadaşının yolda kaza geçirdiği gece, hatırlar mısın?
Muaf'taydık hani?
İlk önce seni öpmüştü, sonra beni...
Ah, Müjgan.
İkimizi de öpebilirdi, evet. Peki, neden ilk önce beni öpmemişti?
***
Sonra sen uzaklaştın.
İşlerin vardı, sabahladığın ofis arkadaşların, başarıların...
Ben vardım, Müjgan.
Dergiden çıkıp, ekmek alıp eve dönen.
Üstüne salça sürüp, terasta seni bekleyen ben vardım.
Eve dönmeni bekliyordum, çünkü şarap içip, 'o'ndan konuşacaktık.
Onun saçlarından, gözlerinden, sigarayı nasıl tuttuğundan, en son hangi kitabı okuduğundan bahsedecektik.
Ama sen gelmedin, Müjgan.
Kapı çaldı, karşımda o vardı. Bu sefer ikimiz vardık.







19 yorum:

  1. Hey deepten geliyorum takipteyim e tabi sende istersen bende beklerim sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Yanıtlar
    1. Karakterimizi sonunda kabul eden bir dergi, parası az ama ekmek salça için ideal.

      Sil
  3. Ne güzel yazmışsınız, Emeğinize sağlık..
    Deep sayesinde tanıdım sizi, takibe aldım. İlginizi çekerse bana da beklerim, hem şimdi "Blog Keşif Etkinliği" var bloğumda.

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, bakacağım. :)

      Sil
  4. ben de deepten geliyorum!:)
    çok hoş bir öykü! devamını heyecanla bekliyorum!:)

    YanıtlaSil
  5. Kesinlikle çok beğendim. Devamını kesinlikle isteriz. Başlayıp bitiremeyenlerden olmayın. Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Devamı gelecek, üç bölüm sürecekti zaten. Bir bölüm kaldı. Teşekkür ettim güzel yorumlarına.

      Sil
  6. Deep sağ olsun diyorum;)
    Sayesinde okuyorum yazılarını;)

    YanıtlaSil
  7. iyi ki bulmuşum blogunu :) Bakalım neler olacak. Bu arada ben de beklerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler geldiğin için. Müjgangiller bitti ama :( sadece üç bölümlük bir seri.

      Sil