Müjgangiller*3

şevval

Yarın bitermiş her şey...
https://www.youtube.com/watch?v=W5If8eYeiiA




***

Hani sabahlara kadar şiir okumuştuk ya seninle.
Rüzgardık o zaman...
Ben ölmemiştim daha, sen gömmemiştin.
Daha acımamıştı.
Kimler cinnet geçirmişti o gece, kim bilir.
Müjgan yine ikili koltukta sızıp kalmıştı.
Hani sabahlara kadar şiir okumuştuk ya.
Rüzgar o zaman...
Beyoğlu'nda Müjgan'ın çatıya çıkıp
ucuz şaraptan içmiştik
yudum yudum.
Sigara, tek dal dönüp durmuştu dudaklarda.
Attila İlhan gibi taparcasına yaşamıştık İstanbul'u.
Ben ağlamamıştım daha, sen bağırmamıştın.
Karaköy'de, çantamın çalındığı gece çokça gülmüştük ya
Daha yorulmamıştık.
Hani sabahlara kadar
benliğimizi yitirdiğimiz zamanlarda
Ben kaybolmamıştım daha, sen isyan etmemiştin Tanrı'ya.
Kolaydı o zamanlar, kimse yoğun değildi.
Hani sabahlara kadar şiir okumuştuk ya
Ben ölmüştüm, sen yeni gömmüştün.
Rüzgar...

***




4 yorum:

  1. güzel hayat bu. istanbulda böle yaşanır işte :)

    YanıtlaSil
  2. Böyle yaşanır, böyle tüketilir İstanbul.

    YanıtlaSil
  3. İstanbul...
    :)
    Takibe aldım, Beklerim :)
    balinkokusu.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil