O gelmedi,ben içtim...

O gelmedi.
Ben çok sevdim.
Çok bekledim
İnanmıştım.
Gelmedi.
Kocaman sarılamadım.
*
O gelmedi 
ben ağladım.
Söyledim tüm şarkıları ayrılmazcasına.
Ayrılamazcasına..
Aşık oldum ulan
Hahaha aşk varmış tanık oldum.
Deli oldum.
Aşk bazen acı,
Ama çokça mutluluk onunla
*
O gelmedi 
Ben çok sevdim
Gelse kocaman sarılırdım.
O gelemedi.
Her şeyiymişim onun 
Gösteremedi bir geceye özel..
Bu geceye özel..
Ben içtim,o gösteremedi.
*
Geldim eve,sıcacık bir duş.
iyice eridi kalbim de
ve
Bir şarkı var dudaklarımda
O duymadı ben söyledim.
Aşk bu..
Acıtıyor.
İçtiriyor.
Yazdırıyor...
Çok sevdim,kalbimi yakıyor.
Benden başkasını sevemesin
Gururunu alsın ayakları altına
Ayakları da benim, kalbi de ulan
*
Sarhoşluğumda hayaller görüyorum.
Düzgün yürüyemediğim yolumda
O koluma girmedi bu gecelik
Ben bekledim tüm gece.O gelmedi.
O gelmedi.Ben çok sevdim.
Çok sevmek bok bazı geceler.
Ama çoğunlukla mutluluk...



hazal-sr

10 yorum:

  1. gelmeyince mi bu kadar büyür aşk?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gelmeyince büyür büyür,sonra da çoğunluk ızdıraba dönüşür

      Sil
  2. tamam gelmesin onunkileri de sen iç işteeee oh oh kikiki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahahah yok istemez deep valla boğazımda falan kalır

      Sil
  3. son yazıma bakın amaa :)

    YanıtlaSil
  4. gelmezse gelmesin :) ama gelsin :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahaha gelmezse gelmesin diyemiyor insan işte,böyle de kötü :D

      Sil
  5. Bazen gidilemiyor.
    Gidilse mi daha iyi gidilmese mi? O da bilinmiyor.
    Tam Araf bu yazı. Tam...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam araf bu yazı.Ama bu yazı aynı zamanda da bir hayat..
      Bir hayat ki hiç gidilmesin ondan

      Sil
  6. Ever wanted to get free Twitter Re-tweets?
    Did you know that you can get these ON AUTOPILOT & ABSOLUTELY FREE by using Like 4 Like?

    YanıtlaSil