Ölmüyor insan..Sadece uyuyakalıyorum..


Aynaya bakıyorum şimdi.

Gözaltlarım ve burnum kırmızı.
Saçım,başım da dağınık.
Rimelimin birazı çenemde.
Epey dağılmış makyajım..
Tutmuyordu avuçlarım.
Buz gibi suyu çarptım yüzüme yüzüme.
Yıkadım acılarımı.
Su aldı götürdü gözyaşlarımı.
Su ne kadar berrak ve soğuksa
O kadar soluk ve donuktu gözlerim..
Anlatsam ağlarsın dilimi ne kadar yaktı sana olan son sözlerim.
Saçmalamak en sevdiğim
Gereksiz kafiyeler yapmak..
Kelimelerle oynamak..
Kelimeler dudaklarımda..
Dudaklarımsa hissizdi.
Yağmur yağıyordu dışarda.
Ev de biraz soğuktu.


Baya yalnızdım bugün...
Bayaca bir başıma.
Kapkalın bir kalem çektim gözlerime.!
Ne kadar kırılmışsa kalbim
O kadar kalındı kalemim..
boyadıkça bi yerlerimi acılar örtülüyordu sanki.
Böyle alışıyordum ben.
Biraz da allık yanaklarıma.
Renksiz çerçeveme birkaç renk kalbimi ısıtıyordu.
İyileştiriyordu beni
ki
İyiydim zaten ben.
Hiç acımamış gibi..
İYİYİM
İYİ
ÇOK İYİ
*
Gram alkol içmedim bugün havaya rağmen.
Bastıramadım da hiçbir acıyı.
Tüm gün yaşadım öyle dümdük,
Ağladım..Duramadım
Duyamadım sevdiklerimi..
Ayık kalmak baya zor şu aralar.
Ucuz bira sevmem de ben..
Göbek yapıyo baya..
Vodka desen evim gibi ama 5 kuruşsuzum
Ama kötüyüm de hallice. 
Gidip açıyorum şarabımı.
Kırmızı ve yıllanmış şarap.
Halim bitap,ben harap.
Hala durmuş kafiyeler arıyorum hayatıma.
Tam uyak dediğim her iki dize aslında birbirine hiç uymayan yarımlardan ibaret.
Yarım yarım uyaklar.
Uyumsuzca zorlayan birbirini.
*
Yatıyorum holde öylece.
İçiyorum,içiyorum.
Ölüyorum belki,
yaşayamam daha fazla diyorum ama..
Ölmüyor insan.
Sadece
Uyuyakalıyorum
...

HAZAL
hello its me:https://www.youtube.com/watch?v=Sff7zkAmVmE

12 yorum:

  1. Ne kadar da içten satırlar ...
    Blog keşif etkinliğinden geliyorum ve takibe aldım sizi...
    Benim bloğuma da beklerim. Sevgiler...
    www.grilady.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürlerr GRİ LADY.
      En kısa zamanda ziyaretine geleceğiz :)

      Sil
  2. Çok güzel olmuş eline sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğendiğine sevindim Dreamella _ cığım :)

      Sil
  3. merhaba sade ve derinde gördüm bloğunuzu takibe aldım banada bekliyorummm

    http://misevimm.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  4. "tam uyak dediğim her iki dize aslında birbirine hiç uymayan yarımlardan ibaret" nasıl samimi cümleler bunlar..
    iyim demek ne kadar güvenilmez bir kelime bu günlerde.
    Belki de uyuduğumuzu düşünerekten tekrar tekrar ölüyorda olabiliriz.
    Yüreğinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğendiğine gerçekten çok sevindim Arsu.
      Yürek bu işte durmuyor,yazdıkça yazdırıyor.
      İyiyiz iyiiiii

      Sil
  5. İçi his kokan bir yazı olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler,içimi döktüm biraz :)

      Sil