Kaptanı sensin geminin.. Pusulan da haritan da benim..


Sevmek istiyorum seni..
Nasıl anlatsam?
Olgun bedenlerimizdeki çocuk ruhlarımız doyasıya sevişsin istiyorum...
Nasıl söylesem?
Pişman olmadan yapmak,düşünmeden konuşmak istiyorum..
Ben söylemeden anla,tamamla beni istiyorum...

Yorulmadan koşmak,
üzülmeden sevmek istiyorum..
Potansiyelimiz var hissediyorum.
Yeni bi aşka potansiyelimiz var..
Elini elime koy..
Göğsünü göğsüme...
Aç yelkenlerini...Rüzgarı al karşına..
Kapat gözlerini..Ben karşındayım.
Kaptanı sensin geminin..
Pusulan da haritan da benim..
Ben nefesini içine çektiğin yerdeyim..
Batmayız korkma...
Biraz cesur ol..
Belki alabora oluruz..
Belki de batar gemimiz bilmem..
Belki de fırtınalara göğüs gereriz beraber?
Belki bilinmeyen aşkları keşfederiz seninle?
Potansiyelimiz var hissediyorum.
Sevmek istiyorum seni...
     hazal-sr

7 yorum:

  1. Ahh ahh ben de istiyorum :)
    hey sen yüzü olmayan adam, her neredeysen çık karşıma :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))
      Hey yüzü olmayan adam,nerdeysen sevindir şu sürpriz misafiri aşkınla :)

      Sil
  2. Şunu Overthinking yazsa daha manidar olucaktı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neden beni beğenmiyor musun sevgili Peter Black? :(

      Sil
    2. Kendisine sorsan ben blogu beğenmiyordum. :D

      Sil
    3. Nasıl beğenmezsin ya :D nnasssıı beğenmezsin her şeye yorum atıyorsun sevgili Peter Black,sevdiğini biliyorum :D

      Sil
    4. Bu arada "manidar"'dan kastım benim için manidar olacaktı. Olsa ya O.T. düşündüklerini sen yazsan. XD

      Sil