Matem rengidir siyah.. Bilir misin?


2 haftadır aralıksız yağıyordu 
yağmur.
Niye bu kadar üzülmüştü bulutlar
Neye bu kadar dolu?
Gökkuşağı bile çıkmıyordu dışarı.O da kırılmıştı belli.
Ve yağmur neredeyse bir saniye bile durmuyordu.
Bulutlar durduramıyordu kendilerini,hislerini.
Bazenleri dur-kalk yapan kırmızı bir vosvos gibi
kesilip 5 dakika sonra yeniden başlıyorlardı.
Ben dikkatle izlediğimden biliyorum.
Dikkatle izlemeyen biri göremez yağmurun durduğunu.

Yağmur 2 haftadır kendi kendine yağıyordu.
Ama benim gözyaşlarım da yağmura karışınca 
en sonunda sel oldu.
Selde binlerce insan öldü
her yer mezar oldu.
Binlerce çocuğun annesi babasından,
torunu dedesinden ayrıldı.
Yağmur yüzünden...
Benim yüzümden..
Hayır!
Senin yüzünden.


Seni hatırladıkça,gidişini

daha çok ağladım.
Daha çok sel oldu.
Hava da iyice kapandı.İnsanlar kör oldu,
denizler kör oldu,dünya kör oldu.
Her yer siyah şimdi.
Matem rengidir siyah..Bilir misin?
Hep yağmur yüzünden..
Benim yüzümden..
Hayır!
Senin yüzünden.


hazal(stupid rabbit)

5 yorum:

  1. yağmurlar yağmasın.

    etraf hüzün dolmasın.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayat bayram olsa keşke di mi mia :)

      Sil
  2. Kaleminizi karıştırıyorum bazen.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazen ben de karıştırıyorum inanır mısın Peter Black ?

      Sil
  3. üzcekse gelmesin bi daha :)

    YanıtlaSil