Ölmek gibi olsun vazgeçmek

Öyle temiz sev ki beni,
Haykıramayan her aşık için ses tellerime dokun.
Ve çığlığım ol benim
Tek nefesimde dünyayı ser ayaklarımın altına.
*
Öyle temiz sev ki beni,
Dokunduğun her hücrem senin ismini sayıklasın.
Ve kalbim ol benim.
Beni üzdüğünde en solum acısın,ama hiç sonumuz da olmasın
*
Öyle temiz sev ki beni,
Ölmek gibi olsun vazgeçmek,hiç vazgeçilmesin.
Romeo'yla Juliet gibi.
Ölmek gibi olsun ama aslında çok sevmekten..
*
Öyle derin sev ki beni,
Anlamak isteyen herkes boğulsun fırtınamızda,
Hayatta kalan yalnızca ikimiz.
Ve benim için dünyayı ateşe ver sevgilim.
Çünkü ben senin için tüm gemilerimi yaktım
Ben senin için ufuklarımı aştım ışık hızında,
Boğazlarımı geçtim yüzerek,üzerek kendimi.
*
Öyle içten sev ki beni,
Senin adın "huzur" olsun benim lügatımda
Tüm dünya dursun ve biz dönelim sadece.
Yaşam bizimle başlasın,
sen beni öptükçe dursun zaman,kırdıkça da geriye aksın..
*
Öyle sonsuz sev ki beni,
Hüp diye içine çek aklımı,
Karıştır kimyalarımızı bir olalım.
Bir dediğimiz iki olmasın,dünya emrimize amade.
Yalnız tek bir şart aşkım,
Sen beni öyle temiz,
Sen beni öyle derin,
Sen beni öyle çok sev.

hazal

2 yorum:

  1. Sevmek, sevdirebilmek, karşılıklı sevebilmek önemli :)

    YanıtlaSil