Ve tek bir shot Jack kadar hızlı olurdu...

hazal
>>dinlerken oku<<
Dönüyordum,hiç durmadan...
Hatıralarımın etrafında...
Ve ben bildiğin kızlardan değilim.
koca siyah kanatlarım var ve görmek için baya para lazım sana.
Yeterli yeşillin yoksa günahlarınla gel kollarıma ki
Bana aşık olmadan o kapıdan çıkamayacaksın
*
Dönüyordum,hiç durmadan.
Uzaydaki boşlukta..
Dün gece hengovır olduğum barda uyukluyo gibi içim.
Ve ben hiç normal olmadım.
Normal olmak çokça marifet sanki.
Bana biraz eğlence lazım güzelim,
Sanaysa ne lazım olduğu belli,
*
Ve beni seven tüm aşıklarım.
Hayran kaldığınız narşist kokum..sadece bir ilüzyon.
Lady Elizabeth gibi düşünün beni
sadece kanınızı arzuluyorum bu astralsi hayalinizde.
Safça duygularınızla gençleşmek...
*
Siyahi grilikte dans ediyorum.
Adımlarım tahrik edercesine kendimi.
sen ise koltuğuna gömülmüşsün çoktan
Ritimi nasıl yakaladığım daha da büyütüyor olayları
Bir-iki-üç
Bir-iki-üç!
Aslında biraz da kırmızı rujum yüzünde biliyorum.
Kırmızılık dudaklarımdan sigaramın izmaritine geçerken
son nefesimi
kalplerinizde söndürmek için sabırsızlanıyorum.
*
Dönüyordum,hiç durmadan...
Bacardi'mi yudumlarken aklımda sadece biri var.
siyah dantelli jartiyerime hastasınız biliyorum.
Ama kimseyi sevemem ben kocacım.
En gri gözlünüz bile sadece altıma yatabilir.
ve tek bir shot Jack kadar hızlı olurdu.
Siyahi grilikte adımlarımı ritime uyduruyorum.
Ve biliyorum hepiniz bana aşıksınız
ancak
ben hiç benim olmayacak bir aşkın
ızdırabını çekiyorum.

0 yorum:

Yorum Gönder