şşşş

Kaybedicem sandım seni.
Dayanamadım.
Kaçamadım.
Kalbine sığamadım sandım.
Tüm şarkılarda seni buldum.
Bin parça olmuşsun,dağılmışsın tüm nağmelere.
Toplamaya çalıştım seni.
Olmadı.
Toplayamadım da kendimi.
Harelendi gönlüm her saniye.
Kaybedicem sandım seni.
Çığlıklarımı duymadın,hiçbirini.
Kayboldum.
Kaptansız bıraktın gemimi.
Alabora oldum.
Sığınacak yer arıyorum.
Evim sendin benim.
Evsiz kaldım.
Aşksız kaldım.
Nefessiz kaldım.
Dayanamadım
Kaçamadım.
Telefonda titreyen sesin,beni özlüyor biliyorum.
Ellerin ellerimi arıyor ama
bilemedim işte
nerde ne yapıcam
hangi yola sapıcam bilemedim.
Kaybedicem sandım seni
Ve kendimi kaybettim seni ararken.
Bekle dedin gittin sandım.
Kapkaranlıktı her yer.Göremedim anlıyo musun?
Seçemedim gözlerini...
Kalbin durdu sandım..
Dizlerin çözüldü sandım sevgilim..
Ama burdasın şimdi.
Nefesin yine nefesimde
şşşş
Bırak artık kendini bana.

hazal

4 yorum:

  1. şışşşşşşşş :)))))

    YanıtlaSil
  2. Çok güzell en sevdiğim kısmı ise '' Bekle dedin gittin sandım ''

    YanıtlaSil
  3. Çok güzell en sevdiğim kısmı ise '' Bekle dedin gittin sandım ''

    YanıtlaSil