Etrafta sis duman ve cankiler...


Merhaba!!
Uzun süredir bloga yazacak bir şey bulamıyordum. (Ki hala bulamıyorum.) Hazal da ben de burayı iyice boşladık. 
Genel olarak benim sorunum 'aynı şeyleri yazıp duruyormuşum' gibi hissetmemdi. 
Full-mode aşk acısı yazmak, üstelik artık o kadar da acı dolu hissetmiyorken biraz sıkıcıydı. Ancak hayatımda mükemmel şeyler olmuyordu ve ben de aşk acısı dolu yazılar yazmaktan vazgeçmiştim. Sonra hiç yazmadım ve hayatımın büyük kısmını kaplayan bir aktiviteden savaşmadan vazgeçmiş bulundum. 
Aklımda bloga dair birkaç plan vardı ancak kesinleşmeden yazmak istemedim. Verimsiz ve sıkıcı bekleyişlerin sonunda yazmaya karar verdim. 

Aşırı rahat ve elini taşın altına her zaman koymaktan çekinen kişiliğime inat karar verdim ve...

Work and Travel ile Amerika'ya gidiyorum. 

Nedense içimden gelen gezi yazısı yazma isteğine karşı koyamadım ve ilk adımı attım. 
Haziran'da Rafet El Roman eşliğinde uçağa binip Amerika'ya uçuyorum. 



 


                                       A Memo!                                                                                                                         Burası New York Amerika
Evler karıştı bulutlara 
Nasıl bir yaşam?
Nasıl bir zaman?
O Memo!
İnsanlar simsiyah, kızıl, beyaz
Sokaklar basketbol, müzik ve dans
Nasıl bir yaşam?
Nasıl bir zaman?
                   
"American Dream" kısmını ne kadar yaşarım bilmiyorum. Dream olayı kasiyerlik yapmaya giden biri için ne kadar yaşanır? Daha gitmeden depresif moda girip, kötü hayallere kapılıyorum bile. 
Oysa insan Rafet El Roman gibi elinde gitarla gitmek istemez mi, New York, Teksas gezmek istemez mi? 
İşçiliğe gidiyorum. Alamancı gibi hissediyorum kendimi. 

*Rafet'in de bahsettiği gibi, o cankileri, repçileri, rakçıları görebilecek miyim? 

*Üniversitesine spor bursuyla girmiş Amerikan futbolu oynayan bir mankafayla tanışıp, onu "cheerleader"ların ayıplı ortamlarından çekip çıkarabilcek miyim? 

*Yonca Evcimik'ten Bandıra Bandıra'yı söylerken bana tutulacak mı? 

*Onu evimin direği yapabilecek miyim, söyleyin bana!

*Sarışın Jessica ve Versace çantası hikayenin sonunda horospu ilan edilecek mi?

Yazıciğim bunları. Hepsini yaziciğim...

Sincerely,
Çok pis işlerin peşinde olan Şevval...


Rafet El Roman - Amerika

Şevval

2 yorum:

  1. Hayırlısı olsun :)

    YanıtlaSil
  2. Ever wanted to get free Twitter Re-tweets?
    Did you know you can get these AUTOMATICALLY & ABSOLUTELY FOR FREE by getting an account on Add Me Fast?

    YanıtlaSil