Ben sensizken sadece sensiz bir denizim,hiçbir şeyim!

http://www.rafalmaleszyk.com/

Benim kalbim koca ulu deniz ise sen de büsbüyük gökyüzü olmalısın.
İmkansız gibi kavuşmak ama yine beklermişsin gibi.
Bir ömür gibi..
Bi de
kavuşamazsan aşk olurmuş..
aşk bizimkisi..
ama leyla mecnun
aslı kerem değil
bu çok farklı bu çok değişik
evrende son bir damlam kalsa da geriye.
bütün sular tükense de.
o son damla senin!
o damla sensin
çünkü bu aşk işte!
ve
mutlu sonla bitsin bizimkisi
ya da dur hiç bitmesin
biterse ağlarım çokça
ben çok ağlarsam kurur giderim
koca ulu deniz kurursa nolur biliyor musun?
kıyametçesine bağırır insanoğlu
o yüzden bırak da
 buhar olayım karışayım sana
sensiz yapamam bariz
yapamam demiyim,bir söz var ya "yaşayamam deyip de yaşar dururum" diye
ondan yapamam dememeliyim ben de "YAPAMAYABİLİRİM"
yüksek ihtimal yapamam
anlatıyorum ya sana işte
bu doğal döngü biraz da
sen de bensiz yapama,yağmur ol karış bana
derinime derinime işle
karıştır saçlarını saçlarıma
ay şahit bize,yakamozlar aşık
ben koca ulu deniz,sense büsbüyük gökyüzü
sev beni,bulutlarına sar sakla
maviş maviş ağla bana her gece.
ben sensizken sadece sensiz bir denizim,hiçbir şeyim
Sen yokken ağlamak kalır bana.

0 yorum:

Yorum Gönder