Kalbimin kanları kime ait?

http://quotesvil.com/
Kalbimin kanları nereye ait?
Kim olduğumu unutturan o vampirlere mi?
Yoksa beni uçurumdan aşağı sallandıran dostlarıma mı?
Kalbimin kanları kime ait?
Öylece akıp gidiyorlar...
*
Kendimin benliğini öldürmek isteyen içim,ne kadar da öfke dolu..
Dışıma bakarak beni yargılayanlar,nerden bilebilirdi ki son kurşunu boşluğa sıktığımı?
Simsiyahtan bembeyaz olmaya çalıştım bir başıma.
Her gece ağlayarak uyuyarak ve her sabah ağlayarak uyanarak..
Sus.
Susun.
Yoksa bıçağı gırtlağınıza geçiricem birer birer.
Yargılamak çok kolay..Peki yaşamak tüm netliğiyle bir andan bile kaçamayarak?
*
Çok değiştim diyorlar yabancı olanlar artık bana.
Ama ben hiç bu kadar ben olmamıştım.
Dünyaya gözlerimi açtığım o andaki kadar saf ve benim!.
Sus.
Susun.
Yorum yapmaya beyinleriniz yetermiş gibi..
Dilinizi kesmeden de çok güzel susuyorsunuz...
*
Ellerimde kendi kanım var.
Ellerinizde benim kanım var..
Ve
Tüm dünya beni öldürmekten suçlu
Ve gömmekten acizsiniz
Bir gram "keşke"niz yok değil mi?
Her şeyi silmiş gibi davranmak çok mu kolay?
Evet!!
Çünkü  çok değiştim.
Onlar diyorlar hep.
*
Değiştim. Çünkü beni hiç tanımadınız.
Değiştim.Çünkü Güneş'in benii yaktığı kadar varolmuştum sandınız.
Sanılandan çok fazlayım..
Ellerinizdeki kanlardan ibaretim sandınız..
Kim olduğumu unutturan o vampirler bana çok şey öğretti..
Ben hiç ulaşamayacağınız bir silüette var oluyorum artık.
Ben hiç bu kadar ben olmamıştım.
Güneş ben olana kadar Güneş beni yakmaya devam edecek.
***

1 yorum: