Ağlıyorsundur belki diye düşünüp,ağlıyorum ben de

heyzıl
Puslu uzun bir gecenin en berrak anında bu koskoca kütüphanede tek başımayım.
Puslu ve suslu.
Çıt dahi çıkmıyor.
Ve bu sessizliği bir piyanonun notalara dokunuşu bölüyor.
Neyi anlattığı belirsiz..
Sözler olmadan anlamıyor gibi insan.
Yağan yağmuru anlatıyor bana ve sanki bir bekleyeni olmadan penceresinden yolu izleyen bir kadını anlatıyor. Puslu bir gecede var olmaya çalışan..Görüntüsü çok gri,belirsiz mimikleri var. Puslu bir geceye yakışan şekilde tanımlayamıyorum onu.Ve acılarını..
Belki de gökyüzünü anlatıyor notalar. Hiç ulaşamayacağı denize gözyaşlarını akıtan.. İstediği hayatı yaşayamayan gökyüzünü.. Denize aşık olanı hani..
Belki de pamuk şekeri olmayan o küçük kızı anlatıyordur,acımasız kötü kalpli annesi yüzünden mutsuz olan,mutsuz büyüyen..Sonra da yaşlı ve mutsuz ölen hani..
Belki de beni anlatıyordur. Kütüphanenin koca sessizliğinde soğumuş kahvesinden zevk almaya çalışan beni...Hayatı sorgulayan,ve hiçbir anlam bulamayan..Susan..Sustukça boğulan..Acılarını içine gömmüş ve ağlamayı unutmuş beni.. Sistemin köleleştirdiği insanlardan hoşlanmayıp,kendi dilediği gibi yaşadığı için anormalleştirilen beni.. Ne çok şey bağırıyor bu notalar.!
 Ve ben her kitapta seni arıyorum.. Eskiden okuduğum gibi.. Ezberlediğim her hücreni.. Kütüphanedeki her kitabı karıştırıyorum. Milyonlarca kitap var ancak sen buna değersin. Gözlerinin deniz rengi,gökyüzüleşmiş kalbimi acıtıyor ve biz ağlıyoruz. Ben,pamuk şekeri olmayan o kız, gökyüzü,gri görüntülü kadın.. Hepimiz piyanonun her acı çığlığıyla daha çok ağlıyoruz.Ancak gözyaşı akmıyor hiç yanaklarımıza. Arayıp bulamadıklarımızı bir kere de bu puslu gecede arıyoruz. Bir bütün bir kalp oluyoruz gecenin karanlığında. Sen yoksun baktığım hiçbir yerde. Zaman ilerledikçe seni daha çok bulamıyorum.. Ağlıyorsundur belki diye düşünüp,ağlıyorum ben de... Sana aşık olduğum her an boyunca ağlıyorum ve seni seviyorum. Senin var olmaktan nefret ettiğin her saniyen boyunca ben seni sonsuzluğuna ve sonsuzluğuma kadar seviyorum..

0 yorum:

Yorum Gönder