O değil de napcaz be bu saçmalıkların içinde?
Nasıl boğulamadan duracağız?
Ve nasıl dayanacağız bu can sıkıntısına?

**
Ben soru sorup duruyorum ama cevap yok.
Cevaplar burada değil.
Her gün aradığımız ve bulduğumuzu sandığımız sandığımızın içinde değil.
BU EVRENDE DEĞİL!

**
Nereye gittiğimiz belli değil.
Ve nerden geldiğimiz de önemli değil.
Sadece ŞU AN.
Benim bu kelimeleri yazdığım,seninse okuduğun BU AN..
Kalplerimizin kenetlendiği bu an önemli..
Düşünme hiçbir şey..
Bütün üzüntülerini ve mutluluklarını..
Hepsi bir anda olup bitiyor ve hepimiz yine en sonunda
Yatağımızla ve karanlığımızla kalıyoruz..
O AN...
Sadece o an önemli oluyor bir anda..
Zaman akıyor,durduramayız.
Boğulmayı seç zamanda,Tanrının Rüzgarında...
Aksi takdirde çıldırabilirsin.

**
Sevmeyi çalış karanlığı, bir gün karanlığa zorunda kalabilirsin.
Evde kimse olmadığında,kimse başını okşamadığında..
Buna alıştır kendini.
Siyahı huzurun yap.
Siyah sihirli bir renktir.
İçinden ne çıkacağını asla bilemezsin. Ve siyahın içinden en fazla siyah çıkabilir ve bu riski almaya kesinlikle değer.!
Ama annenin kokusunu hep o kutuda sakla.Çünkü ölmemeni sağlayacak tek şey o belki de.Annenin gülüşünün yanında duran kokusu.
.

heyzıl
Puslu uzun bir gecenin en berrak anında bu koskoca kütüphanede tek başımayım.
Puslu ve suslu.
Çıt dahi çıkmıyor.
Ve bu sessizliği bir piyanonun notalara dokunuşu bölüyor.
Neyi anlattığı belirsiz..
Sözler olmadan anlamıyor gibi insan.
Yağan yağmuru anlatıyor bana ve sanki bir bekleyeni olmadan penceresinden yolu izleyen bir kadını anlatıyor. Puslu bir gecede var olmaya çalışan..Görüntüsü çok gri,belirsiz mimikleri var. Puslu bir geceye yakışan şekilde tanımlayamıyorum onu.Ve acılarını..
Belki de gökyüzünü anlatıyor notalar. Hiç ulaşamayacağı denize gözyaşlarını akıtan.. İstediği hayatı yaşayamayan gökyüzünü.. Denize aşık olanı hani..
Belki de pamuk şekeri olmayan o küçük kızı anlatıyordur,acımasız kötü kalpli annesi yüzünden mutsuz olan,mutsuz büyüyen..Sonra da yaşlı ve mutsuz ölen hani..
Belki de beni anlatıyordur. Kütüphanenin koca sessizliğinde soğumuş kahvesinden zevk almaya çalışan beni...Hayatı sorgulayan,ve hiçbir anlam bulamayan..Susan..Sustukça boğulan..Acılarını içine gömmüş ve ağlamayı unutmuş beni.. Sistemin köleleştirdiği insanlardan hoşlanmayıp,kendi dilediği gibi yaşadığı için anormalleştirilen beni.. Ne çok şey bağırıyor bu notalar.!
 Ve ben her kitapta seni arıyorum.. Eskiden okuduğum gibi.. Ezberlediğim her hücreni.. Kütüphanedeki her kitabı karıştırıyorum. Milyonlarca kitap var ancak sen buna değersin. Gözlerinin deniz rengi,gökyüzüleşmiş kalbimi acıtıyor ve biz ağlıyoruz. Ben,pamuk şekeri olmayan o kız, gökyüzü,gri görüntülü kadın.. Hepimiz piyanonun her acı çığlığıyla daha çok ağlıyoruz.Ancak gözyaşı akmıyor hiç yanaklarımıza. Arayıp bulamadıklarımızı bir kere de bu puslu gecede arıyoruz. Bir bütün bir kalp oluyoruz gecenin karanlığında. Sen yoksun baktığım hiçbir yerde. Zaman ilerledikçe seni daha çok bulamıyorum.. Ağlıyorsundur belki diye düşünüp,ağlıyorum ben de... Sana aşık olduğum her an boyunca ağlıyorum ve seni seviyorum. Senin var olmaktan nefret ettiğin her saniyen boyunca ben seni sonsuzluğuna ve sonsuzluğuma kadar seviyorum..
heyzıl

Artık yazamıyorum.
Bu iyi bir şey mi?
Ben acılarımı yazabiliyorum sadece de ondan dedim öyle.
ve şu an dökülmüyo kelimeler kalemime..
Artık acı çekmiyor muyum?
yoksa
Bağışıklık mı kazandım?
Eskileri okuduğumda kırılıyo ruhum ortadan ikiye.
Ama geçiyor sonra..
Çünkü o anın acısı o.
Bu anın değil ki!
Geçmişte boğulmak mantıksız.
Ya da geleceğe kulaç atmak.
Şu anı yaşamak iyi.
Susuyorum.
Artık yazacak bir şey bulamıyorum.
Ya yazamayacak kadar mutluyum
Ya da
Tükendim..
Dünya o kadar saçma bir yer ki şu an hangi gerçeklikteyim onu bile bilmiyorum.
Bu adaletsizliğin içinde kavruluyoruz.
Kızarıyoruz ve yanıyoruz sonra.
Küllere dönüşüyoruz ve bizim malesef küllerimizden doğma gibi bir yetimiz yok.
Boğazda salınıyo küller.
Ayrıca
Burdaki yanıklar ne ki?
Güneş içimize gircek öldükten sonra haberimiz yok..
Bi de
Bu blog beni melankolikleştiriyor ve sizi de belki durduk yere üzüyor,ağlatıyor.
Niye girdim okudum diyorsunuz.
Ama satır araları o kadar dolu ki,o kadar acı ve tecrübe kokuyor ki.
Düşmeden tutabilir sizi.
Akmadan silebilir gözyaşlarınızı..
Melankoli iyi galiba..
Daha çok uğrayın buraya..
Ve galiba tükenmek için çok gencim.
Ben mutluyum.
Nefes alıyorum ve sağlıklıyım yetmez mi mutluluğa?
ruhunuzu sevin ve koruyun :*

http://quotesvil.com/
Kalbimin kanları nereye ait?
Kim olduğumu unutturan o vampirlere mi?
Yoksa beni uçurumdan aşağı sallandıran dostlarıma mı?
Kalbimin kanları kime ait?
Öylece akıp gidiyorlar...
*
Kendimin benliğini öldürmek isteyen içim,ne kadar da öfke dolu..
Dışıma bakarak beni yargılayanlar,nerden bilebilirdi ki son kurşunu boşluğa sıktığımı?
Simsiyahtan bembeyaz olmaya çalıştım bir başıma.
Her gece ağlayarak uyuyarak ve her sabah ağlayarak uyanarak..
Sus.
Susun.
Yoksa bıçağı gırtlağınıza geçiricem birer birer.
Yargılamak çok kolay..Peki yaşamak tüm netliğiyle bir andan bile kaçamayarak?
*
Çok değiştim diyorlar yabancı olanlar artık bana.
Ama ben hiç bu kadar ben olmamıştım.
Dünyaya gözlerimi açtığım o andaki kadar saf ve benim!.
Sus.
Susun.
Yorum yapmaya beyinleriniz yetermiş gibi..
Dilinizi kesmeden de çok güzel susuyorsunuz...
*
Ellerimde kendi kanım var.
Ellerinizde benim kanım var..
Ve
Tüm dünya beni öldürmekten suçlu
Ve gömmekten acizsiniz
Bir gram "keşke"niz yok değil mi?
Her şeyi silmiş gibi davranmak çok mu kolay?
Evet!!
Çünkü  çok değiştim.
Onlar diyorlar hep.
*
Değiştim. Çünkü beni hiç tanımadınız.
Değiştim.Çünkü Güneş'in benii yaktığı kadar varolmuştum sandınız.
Sanılandan çok fazlayım..
Ellerinizdeki kanlardan ibaretim sandınız..
Kim olduğumu unutturan o vampirler bana çok şey öğretti..
Ben hiç ulaşamayacağınız bir silüette var oluyorum artık.
Ben hiç bu kadar ben olmamıştım.
Güneş ben olana kadar Güneş beni yakmaya devam edecek.
***
http://www.rafalmaleszyk.com/

Benim kalbim koca ulu deniz ise sen de büsbüyük gökyüzü olmalısın.
İmkansız gibi kavuşmak ama yine beklermişsin gibi.
Bir ömür gibi..
Bi de
kavuşamazsan aşk olurmuş..
aşk bizimkisi..
ama leyla mecnun
aslı kerem değil
bu çok farklı bu çok değişik
evrende son bir damlam kalsa da geriye.
bütün sular tükense de.
o son damla senin!
o damla sensin
çünkü bu aşk işte!
ve
mutlu sonla bitsin bizimkisi
ya da dur hiç bitmesin
biterse ağlarım çokça
ben çok ağlarsam kurur giderim
koca ulu deniz kurursa nolur biliyor musun?
kıyametçesine bağırır insanoğlu
o yüzden bırak da
 buhar olayım karışayım sana
sensiz yapamam bariz
yapamam demiyim,bir söz var ya "yaşayamam deyip de yaşar dururum" diye
ondan yapamam dememeliyim ben de "YAPAMAYABİLİRİM"
yüksek ihtimal yapamam
anlatıyorum ya sana işte
bu doğal döngü biraz da
sen de bensiz yapama,yağmur ol karış bana
derinime derinime işle
karıştır saçlarını saçlarıma
ay şahit bize,yakamozlar aşık
ben koca ulu deniz,sense büsbüyük gökyüzü
sev beni,bulutlarına sar sakla
maviş maviş ağla bana her gece.
ben sensizken sadece sensiz bir denizim,hiçbir şeyim
Sen yokken ağlamak kalır bana.


Merhaba!!
Uzun süredir bloga yazacak bir şey bulamıyordum. (Ki hala bulamıyorum.) Hazal da ben de burayı iyice boşladık. 
Genel olarak benim sorunum 'aynı şeyleri yazıp duruyormuşum' gibi hissetmemdi. 
Full-mode aşk acısı yazmak, üstelik artık o kadar da acı dolu hissetmiyorken biraz sıkıcıydı. Ancak hayatımda mükemmel şeyler olmuyordu ve ben de aşk acısı dolu yazılar yazmaktan vazgeçmiştim. Sonra hiç yazmadım ve hayatımın büyük kısmını kaplayan bir aktiviteden savaşmadan vazgeçmiş bulundum. 
Aklımda bloga dair birkaç plan vardı ancak kesinleşmeden yazmak istemedim. Verimsiz ve sıkıcı bekleyişlerin sonunda yazmaya karar verdim. 

Aşırı rahat ve elini taşın altına her zaman koymaktan çekinen kişiliğime inat karar verdim ve...

Work and Travel ile Amerika'ya gidiyorum. 

Nedense içimden gelen gezi yazısı yazma isteğine karşı koyamadım ve ilk adımı attım. 
Haziran'da Rafet El Roman eşliğinde uçağa binip Amerika'ya uçuyorum. 



 


                                       A Memo!                                                                                                                         Burası New York Amerika
Evler karıştı bulutlara 
Nasıl bir yaşam?
Nasıl bir zaman?
O Memo!
İnsanlar simsiyah, kızıl, beyaz
Sokaklar basketbol, müzik ve dans
Nasıl bir yaşam?
Nasıl bir zaman?
                   
"American Dream" kısmını ne kadar yaşarım bilmiyorum. Dream olayı kasiyerlik yapmaya giden biri için ne kadar yaşanır? Daha gitmeden depresif moda girip, kötü hayallere kapılıyorum bile. 
Oysa insan Rafet El Roman gibi elinde gitarla gitmek istemez mi, New York, Teksas gezmek istemez mi? 
İşçiliğe gidiyorum. Alamancı gibi hissediyorum kendimi. 

*Rafet'in de bahsettiği gibi, o cankileri, repçileri, rakçıları görebilecek miyim? 

*Üniversitesine spor bursuyla girmiş Amerikan futbolu oynayan bir mankafayla tanışıp, onu "cheerleader"ların ayıplı ortamlarından çekip çıkarabilcek miyim? 

*Yonca Evcimik'ten Bandıra Bandıra'yı söylerken bana tutulacak mı? 

*Onu evimin direği yapabilecek miyim, söyleyin bana!

*Sarışın Jessica ve Versace çantası hikayenin sonunda horospu ilan edilecek mi?

Yazıciğim bunları. Hepsini yaziciğim...

Sincerely,
Çok pis işlerin peşinde olan Şevval...


Rafet El Roman - Amerika

Şevval

Kaybedicem sandım seni.
Dayanamadım.
Kaçamadım.
Kalbine sığamadım sandım.
Tüm şarkılarda seni buldum.
Bin parça olmuşsun,dağılmışsın tüm nağmelere.
Toplamaya çalıştım seni.
Olmadı.
Toplayamadım da kendimi.
Harelendi gönlüm her saniye.
Kaybedicem sandım seni.
Çığlıklarımı duymadın,hiçbirini.
Kayboldum.
Kaptansız bıraktın gemimi.
Alabora oldum.
Sığınacak yer arıyorum.
Evim sendin benim.
Evsiz kaldım.
Aşksız kaldım.
Nefessiz kaldım.
Dayanamadım
Kaçamadım.
Telefonda titreyen sesin,beni özlüyor biliyorum.
Ellerin ellerimi arıyor ama
bilemedim işte
nerde ne yapıcam
hangi yola sapıcam bilemedim.
Kaybedicem sandım seni
Ve kendimi kaybettim seni ararken.
Bekle dedin gittin sandım.
Kapkaranlıktı her yer.Göremedim anlıyo musun?
Seçemedim gözlerini...
Kalbin durdu sandım..
Dizlerin çözüldü sandım sevgilim..
Ama burdasın şimdi.
Nefesin yine nefesimde
şşşş
Bırak artık kendini bana.

hazal

Kara düşen küller kadar çaresizim.
Yitmiş, yitirilmiş...
Eskisi gibi değilim, inan bana.
Büyüdüm, hatta eskidim.
Kalbim kocamandı ve herkes iyiydi.
Küçüldü kalbim ve unutuldum. 
Unuttun, yanından ayrıldığım anda unuttun beni.
Bembeyazdı ruhum.
Gri gökyüzünden aşağı attın.
Düştüm, düşürdün.
Aşka düşürdün beni.
Bitiğim artık, aşka aç, ruhuna aç bir bitik...

Kara düşen küller kadar çaresizim.
Eriyorum karlar gibi.
Küller gibi...


Almanya'ya giden bir uçakta olabilirim.
Ankara'da kar yağıyor.
Berlin'de kar yağıyor.
Elimde bir fincan kahve olabilir.
En acısından...
Akşamdan kalma olabilirim.
Yatak soğuk.
Yatak yalnız.
Ben bu gece Ankara'da olabilirim.
İstanbul'daki varlığını özleyip,
bir kere daha hıçkırabilirim.
Olduğum yerde olmayabilirsin.
Unutmuş gibisin.
Hiç öpmediğin dudaklarımı unutabilirsin.

Bir duvar daha yıkabilirim Berlin'de.
Ankara'da bir cinayete kurban gidebilirim.


Ben benlikten çıkar giderim de,
sen hiç kalbime girmemiş gibisin.


Şevval
Yağmur dönerken kara...


hazal
>>dinlerken oku<<
Dönüyordum,hiç durmadan...
Hatıralarımın etrafında...
Ve ben bildiğin kızlardan değilim.
koca siyah kanatlarım var ve görmek için baya para lazım sana.
Yeterli yeşillin yoksa günahlarınla gel kollarıma ki
Bana aşık olmadan o kapıdan çıkamayacaksın
*
Dönüyordum,hiç durmadan.
Uzaydaki boşlukta..
Dün gece hengovır olduğum barda uyukluyo gibi içim.
Ve ben hiç normal olmadım.
Normal olmak çokça marifet sanki.
Bana biraz eğlence lazım güzelim,
Sanaysa ne lazım olduğu belli,
*
Ve beni seven tüm aşıklarım.
Hayran kaldığınız narşist kokum..sadece bir ilüzyon.
Lady Elizabeth gibi düşünün beni
sadece kanınızı arzuluyorum bu astralsi hayalinizde.
Safça duygularınızla gençleşmek...
*
Siyahi grilikte dans ediyorum.
Adımlarım tahrik edercesine kendimi.
sen ise koltuğuna gömülmüşsün çoktan
Ritimi nasıl yakaladığım daha da büyütüyor olayları
Bir-iki-üç
Bir-iki-üç!
Aslında biraz da kırmızı rujum yüzünde biliyorum.
Kırmızılık dudaklarımdan sigaramın izmaritine geçerken
son nefesimi
kalplerinizde söndürmek için sabırsızlanıyorum.
*
Dönüyordum,hiç durmadan...
Bacardi'mi yudumlarken aklımda sadece biri var.
siyah dantelli jartiyerime hastasınız biliyorum.
Ama kimseyi sevemem ben kocacım.
En gri gözlünüz bile sadece altıma yatabilir.
ve tek bir shot Jack kadar hızlı olurdu.
Siyahi grilikte adımlarımı ritime uyduruyorum.
Ve biliyorum hepiniz bana aşıksınız
ancak
ben hiç benim olmayacak bir aşkın
ızdırabını çekiyorum.
Öyle temiz sev ki beni,
Haykıramayan her aşık için ses tellerime dokun.
Ve çığlığım ol benim
Tek nefesimde dünyayı ser ayaklarımın altına.
*
Öyle temiz sev ki beni,
Dokunduğun her hücrem senin ismini sayıklasın.
Ve kalbim ol benim.
Beni üzdüğünde en solum acısın,ama hiç sonumuz da olmasın
*
Öyle temiz sev ki beni,
Ölmek gibi olsun vazgeçmek,hiç vazgeçilmesin.
Romeo'yla Juliet gibi.
Ölmek gibi olsun ama aslında çok sevmekten..
*
Öyle derin sev ki beni,
Anlamak isteyen herkes boğulsun fırtınamızda,
Hayatta kalan yalnızca ikimiz.
Ve benim için dünyayı ateşe ver sevgilim.
Çünkü ben senin için tüm gemilerimi yaktım
Ben senin için ufuklarımı aştım ışık hızında,
Boğazlarımı geçtim yüzerek,üzerek kendimi.
*
Öyle içten sev ki beni,
Senin adın "huzur" olsun benim lügatımda
Tüm dünya dursun ve biz dönelim sadece.
Yaşam bizimle başlasın,
sen beni öptükçe dursun zaman,kırdıkça da geriye aksın..
*
Öyle sonsuz sev ki beni,
Hüp diye içine çek aklımı,
Karıştır kimyalarımızı bir olalım.
Bir dediğimiz iki olmasın,dünya emrimize amade.
Yalnız tek bir şart aşkım,
Sen beni öyle temiz,
Sen beni öyle derin,
Sen beni öyle çok sev.

hazal
Düşüyorsun.
Sonunu görebildiğin, acısını hissedebildiğin bir düşüş bu.
Çok yüksekteydin, düşeceğini bile bile...
Yükseldin, bir nefes daha aldın ve yükseldin.
Karanlıktı, ışık oldu.
Işık geçti, karanlık oldu.
Üşüyorsun.
Yoksunluğundan, özleminden üşüyorsun.
Artık içinde değil, öylece masanın üstünde duruyor.

******************

Biraz daha ister misin?
Düşecek ve üşüyecek olsan bile...                                                                  
Birleşmek ister misin?
Oysa çok basitti, değil mi?
Acıların vardı, gözyaşların vardı.
Ah, çok fazla gözyaşı vardı.
İçmekten yorulduğun, artık boğulduğun...

******************

Eskisi gibi uyamıyordun akışa.
Tanrı sana dokunmuyordu, sen de kaleme.
Arkadaşların her yerdeydiler, soruyorlardı.
İyi miydin, pişman mıydın, neden konuşmuyordun?
Gitgide kazıyordun zemini, kafanı gömmek üzereydin...
Bir mucize oldu.

*******************


******************

Tanrı, o küçük pakette ruhunu satmıştı sana.
Masumdu, beyazdı, gülümsüyordu.
Keşfedilmemiş yerler, dokunulmamış bakireler, yeni doğmuş bebekler...
Masum olan her şey adına.
Hızlı oldu, uzandın, şekil verdin ve içine çektin.
Tanrı'nın eli uzandı sana, hızla yükseldin.
Bir dakika önce kafanı kara deliğe gömmek üzereydin,
Şimdi en vahşi yeşilliklerin içinde uzanmış güneşe bakıyordun.
Güneş ilk defa senin için doğmuştu...
******************
Vazgeçemiyordun, Tanrı ruhunun hepsini sana vermeliydi.
O yaşlı, bencil bedeni yorgundu ve sen almalıydın.
Ruhu ele geçirdin, daha fazla hissettin, daha fazla istedin.
Düşüyor muydun?
Hayır, hayır! İmkansızdı bu, bu kadar güzelken düşmek imkansızdı.
Ah, evet! Düşüyordun.
Savaşıyordun, daha geç düşmek için, parçalanmamak için...
İç organların bile vücudunu zorluyor, kaçmak istiyordu.

******************

Tekrar masanın başına geçtin.
Mutlu olmak istiyorsun.
Soruyorsun kendine...
Kendi yolunu çizebilecek misin?
O bembeyaz, üflesen yitip gidecek yolu...
Tek nefesle, tam da şimdi, hissediyorsun.
******************
Düşüyorsun.
Sonunu görebildiğin, acısını hissedebildiğin bir düşüş bu.
Çok yüksekteydin, düşeceğini bile bile...
Yükseldin, bir nefes daha aldın ve yükseldin.
Karanlıktı, ışık oldu.
Işık geçti, karanlık oldu.
Üşüyorsun.
Yoksunluğundan, özleminden üşüyorsun.
Artık içinde değil, öylece masanın üstünde duruyor.


Şevval

Jose Gonzalez - Crosses


Sevmek istiyorum seni..
Nasıl anlatsam?
Olgun bedenlerimizdeki çocuk ruhlarımız doyasıya sevişsin istiyorum...
Nasıl söylesem?
Pişman olmadan yapmak,düşünmeden konuşmak istiyorum..
Ben söylemeden anla,tamamla beni istiyorum...

Yorulmadan koşmak,
üzülmeden sevmek istiyorum..
Potansiyelimiz var hissediyorum.
Yeni bi aşka potansiyelimiz var..
Elini elime koy..
Göğsünü göğsüme...
Aç yelkenlerini...Rüzgarı al karşına..
Kapat gözlerini..Ben karşındayım.
Kaptanı sensin geminin..
Pusulan da haritan da benim..
Ben nefesini içine çektiğin yerdeyim..
Batmayız korkma...
Biraz cesur ol..
Belki alabora oluruz..
Belki de batar gemimiz bilmem..
Belki de fırtınalara göğüs gereriz beraber?
Belki bilinmeyen aşkları keşfederiz seninle?
Potansiyelimiz var hissediyorum.
Sevmek istiyorum seni...
     hazal-sr

Küçük ayinimizi sevdin mi?
Kötü adamlar için iyi kızların kalpleri üstünde tepindik.
Kızartıp yedik, bazen de çiğ.
Her acının kalpte nasıl yankılandığını bilemezsin.
Ölüm'ü ve onun keskin tadını bilemezsin.
Aşk acısını ve onun lezzetli parçalarını...
Hepsini yemek istiyorum, yemek istiyorsun!


Küçük ayinimizi sevdin mi?
Kötü kızlar için iyi adamların kalpleri üstünde tepindik.
Her zaman çiğ çiğ yedik.
Her değerli gözyaşının kalbe nasıl bir aroma kattığını bilemezsin.
Ne kadar ödün verdiyse o kadar taze kalır kalbi.
Hepsini yemek istiyorsun, yemek istiyorum! 



O kadar kanlı aşık oluyoruz ki!
Yalan söylemeye, intikam almaya bayılıyoruz.
Birbirimizin kalpleri üstünde tepiniyoruz.
Hadi, kandırma kendini.
Kalbimi yemek istiyorsun
kalbini yemek istiyorum.
Kim iyi, kim kötü?


Şevval 

 Portishead - Glory Box


2 haftadır aralıksız yağıyordu 
yağmur.
Niye bu kadar üzülmüştü bulutlar
Neye bu kadar dolu?
Gökkuşağı bile çıkmıyordu dışarı.O da kırılmıştı belli.
Ve yağmur neredeyse bir saniye bile durmuyordu.
Bulutlar durduramıyordu kendilerini,hislerini.
Bazenleri dur-kalk yapan kırmızı bir vosvos gibi
kesilip 5 dakika sonra yeniden başlıyorlardı.
Ben dikkatle izlediğimden biliyorum.
Dikkatle izlemeyen biri göremez yağmurun durduğunu.

Yağmur 2 haftadır kendi kendine yağıyordu.
Ama benim gözyaşlarım da yağmura karışınca 
en sonunda sel oldu.
Selde binlerce insan öldü
her yer mezar oldu.
Binlerce çocuğun annesi babasından,
torunu dedesinden ayrıldı.
Yağmur yüzünden...
Benim yüzümden..
Hayır!
Senin yüzünden.


Seni hatırladıkça,gidişini

daha çok ağladım.
Daha çok sel oldu.
Hava da iyice kapandı.İnsanlar kör oldu,
denizler kör oldu,dünya kör oldu.
Her yer siyah şimdi.
Matem rengidir siyah..Bilir misin?
Hep yağmur yüzünden..
Benim yüzümden..
Hayır!
Senin yüzünden.


hazal(stupid rabbit)

Aynaya bakıyorum şimdi.

Gözaltlarım ve burnum kırmızı.
Saçım,başım da dağınık.
Rimelimin birazı çenemde.
Epey dağılmış makyajım..
Tutmuyordu avuçlarım.
Buz gibi suyu çarptım yüzüme yüzüme.
Yıkadım acılarımı.
Su aldı götürdü gözyaşlarımı.
Su ne kadar berrak ve soğuksa
O kadar soluk ve donuktu gözlerim..
Anlatsam ağlarsın dilimi ne kadar yaktı sana olan son sözlerim.
Saçmalamak en sevdiğim
Gereksiz kafiyeler yapmak..
Kelimelerle oynamak..
Kelimeler dudaklarımda..
Dudaklarımsa hissizdi.
Yağmur yağıyordu dışarda.
Ev de biraz soğuktu.


Baya yalnızdım bugün...
Bayaca bir başıma.
Kapkalın bir kalem çektim gözlerime.!
Ne kadar kırılmışsa kalbim
O kadar kalındı kalemim..
boyadıkça bi yerlerimi acılar örtülüyordu sanki.
Böyle alışıyordum ben.
Biraz da allık yanaklarıma.
Renksiz çerçeveme birkaç renk kalbimi ısıtıyordu.
İyileştiriyordu beni
ki
İyiydim zaten ben.
Hiç acımamış gibi..
İYİYİM
İYİ
ÇOK İYİ
*
Gram alkol içmedim bugün havaya rağmen.
Bastıramadım da hiçbir acıyı.
Tüm gün yaşadım öyle dümdük,
Ağladım..Duramadım
Duyamadım sevdiklerimi..
Ayık kalmak baya zor şu aralar.
Ucuz bira sevmem de ben..
Göbek yapıyo baya..
Vodka desen evim gibi ama 5 kuruşsuzum
Ama kötüyüm de hallice. 
Gidip açıyorum şarabımı.
Kırmızı ve yıllanmış şarap.
Halim bitap,ben harap.
Hala durmuş kafiyeler arıyorum hayatıma.
Tam uyak dediğim her iki dize aslında birbirine hiç uymayan yarımlardan ibaret.
Yarım yarım uyaklar.
Uyumsuzca zorlayan birbirini.
*
Yatıyorum holde öylece.
İçiyorum,içiyorum.
Ölüyorum belki,
yaşayamam daha fazla diyorum ama..
Ölmüyor insan.
Sadece
Uyuyakalıyorum
...

HAZAL
hello its me:https://www.youtube.com/watch?v=Sff7zkAmVmE
O gelmedi.
Ben çok sevdim.
Çok bekledim
İnanmıştım.
Gelmedi.
Kocaman sarılamadım.
*
O gelmedi 
ben ağladım.
Söyledim tüm şarkıları ayrılmazcasına.
Ayrılamazcasına..
Aşık oldum ulan
Hahaha aşk varmış tanık oldum.
Deli oldum.
Aşk bazen acı,
Ama çokça mutluluk onunla
*
O gelmedi 
Ben çok sevdim
Gelse kocaman sarılırdım.
O gelemedi.
Her şeyiymişim onun 
Gösteremedi bir geceye özel..
Bu geceye özel..
Ben içtim,o gösteremedi.
*
Geldim eve,sıcacık bir duş.
iyice eridi kalbim de
ve
Bir şarkı var dudaklarımda
O duymadı ben söyledim.
Aşk bu..
Acıtıyor.
İçtiriyor.
Yazdırıyor...
Çok sevdim,kalbimi yakıyor.
Benden başkasını sevemesin
Gururunu alsın ayakları altına
Ayakları da benim, kalbi de ulan
*
Sarhoşluğumda hayaller görüyorum.
Düzgün yürüyemediğim yolumda
O koluma girmedi bu gecelik
Ben bekledim tüm gece.O gelmedi.
O gelmedi.Ben çok sevdim.
Çok sevmek bok bazı geceler.
Ama çoğunlukla mutluluk...



hazal-sr
 
 


kızıl gökyüzü yavaş yavaş İstanbul'u esir alırken
kavrulmuş bedenim lustral sancısıyla yatakta cenin pozisyonunda
beni düşündün mü hiç?
sadece bir kere, o öpemediğim dudaklarından
bir fısıltı edasıyla çıktı mı
ismim?
....
her seferinde tek kelimenle kalbimi soktuğun fanustan çıkarmak
kolay mıydı sence?
Kanlı, sert ve duygusuz ellere göreydi o iş.
İstiklal yollarında düşünmeden edemedim.
Ben yanarken, seni yakmak neden bu kadar zordu?
Gözlerinde bana dair tek kıvılcımı görmek adına
 uzattığım boynumu tek hamlede
kopartıp denize fırlattığında...
hep cehennemi gördüm ben
hep yanan İstanbul'u gördüm.
....
İstanbul'u
İstanbul İnferno'yu

....
Tek dokunuş, tek öpücük
 belki de sadece ismimi duymak için dudaklarında
İstanbul'u yakmıştım ben.
Kan, alev, yanık kokusu işlemiş tüm bedenler adına
Çok sevdim ben!
Öylesine sevdim ki delirdim.
Tanrı'ya sonu 'seni seviyorum'la biten mektuplar yazmayı bıraktım.
Seni koydum yerine, sen vardın, kutsaldın.
Adına kan dökmem gereken sen vardın.
Bedenim vardı.
....
Saat kaçtı, hatırlamıyorum.
İstanbul'u yaktım ben.
Kızıl gökyüzü, küllerle sevişen hayaller...
Gözleri gördüm ben.
Gözlerinde gördüm.
....
İstanbul'u
İstanbul İnferno'yu
.
Keaton Henson - Earnestly Yours
 
Şevval
 
Fotoğraf ilgili bloğun sahibesi Ebrar Yıldırım'a aittir. İlham için teşekkürler.